در انتظار معجــــــــــزه

محرم و باز هم دلشکسته ی من

1394/7/28 20:47
نویسنده : یه منتظر
583 بازدید
اشتراک گذاری
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم
 

بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم

فردا که کسی را به کسی کاری نیست

دامان حسین اگر نگیرم چه کنم

 

 

 

یا امام حسین

 

امسال چهارمین سالیه که من منتظرمو تو مجلسات حضور

 

دارم و دست خالی برگشتم

 

میگن اقامون مهربونه میگن حاجت میده

 

 

امسال دستمو خالی برنگردون یا امام حسین امشب شب

 

کوچیکترین

 

سرباز کربلاس امشب شب شیرخواره کربلاس

 

که با دست خالی با لب تشنه شهید شد

 

 

تورو قسم

 

 

به دل شکسته ی رباب تورو به لبای خشک علی اصغر منو

 

دست خالی برنگردون

 

 

منکه یه عمر گداییتو میکنم تو مجلسات میگن امامها دست

 

گداهارو رد

 

نمیکنن

 

دست منه گداروهم رد نکن یا حسین

 

ازت میخام بهم یه فرزند سالم و صالح بدی یعنی یه واسطه

 

بین منو خدا

 

باش ازش بخواه اخه خدا حرف شمارو گوش میده

 

یا حسین اومدم گدایی دستمو خالی رد نکن

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)