در انتظار معجــــــــــزه

ورودت به زندگیمون مبارک

1396/10/11 14:31
نویسنده : یه منتظر
301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام فرشته ی مممممممممممممن خندونک

بالاخره شادی و به خونمون اوردی و لبخن رو به لبامون

فدات بشم من کوچولووو

رفتم دکتر و برام یه ازمایش دیگه نوشت تا مطمعن بشیم از وجود نازنینت

منو بابات کلی استرس کشیدیم تا جواب بیاد ولی خداروشکرررررررر که همچی خوب و عالی بود

و از اینکه تو وجودمی خیالمون راحت شد

خانم دکتر بهم یه قرص داد که کمک کنه تا زودتر بزرگ بشی و بتونم صدای قلبتو بشنوم

10 روز دیگه باید انتظار بکشم واسه شنیدن صدای قلبت

قرار شد استراحت کنم و مراقب خودم باش و حسابی هم بخورم تا تورو تقویت کنم و قوی بشیمنتظرمحبت

هنوز بورم نیست که بالاخره بعد از کلی انتظار اومدی ب دلم

واقعا از بودنت خوشحالم فسقلی

دکتر برام سونوگرافی کرد ازش پرسیدم چیزی میبینه دل تو دلم نبود

بعد گفت اره اما خییییییییییییلی کوشولوعه این نی نی

خیلی دوسداشتم ببینمت ولی خب چون خیلی کوچولو بودی فط دکتر میتونست تشخیص بده

انشالله 10 روز دیگه قلبت تشکیل بشه و صداشو بشنوم بی صبرانه منتظرم

نی نی خوشگلم مثه مامانش ورزشکاره قویه خودشو زود نشون میده تا خیال مامانیشو راحت کنه

الهی فدای تو بشم من

دوسدارم ببینمت زودتر که داری رشد میکنی و لحظه به لحظه بزرگ میشی

بازم میام و برات مینویسم عزیزم و خبرمیدم فقط میخوام ازت که خوب ازم تغذیه کنی و بزرگ بشی

عاشقتم کنجد منمحبت

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سارا
11 دی 96 18:45
تبریک می گم، خیلی از پستی که گذاشته بودید خوشحال شدم.
یه منتظر
پاسخ
مرسی عزیزممحبت
مامان صدرا
11 دی 96 22:56
به سلامتی انشالله❤