در انتظار معجــــــــــزه

هفته8

1396/11/11 22:42
نویسنده : یه منتظر
384 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هشتمین هفته رو تموم کردیم باهم...

امروزم نوبت سونوگرافیم بود تاببینیم چه تغییراتی بوجود اومده ایا تو هستی یا رفتی ولی من نرفتم سونوگرافی

دوست نداشتم خبرای دیگه بشنوم دوسندارم تورو ازم بگیرن

من دارم باهات زندگی میکنم تو توی دلمی و من هیچ مشکلی ندارم حال جسمیم خوبه فقط تهوع دیوونم کرده که اونم فدای بودنت

سونو گرافی هم باشه هفته اینده دوسدارم بیشتر باهات باشم و تاجاییکه میتونم تورو نگه دارم

توام کمک کن قوی باش مثل من که سالها قوی بودم و ایستادم

من هیچ دکتری رو دخالت ندادم برای اومدن تو چون امید داشتم که خداتورو بهم میده و خودت میای یروز

حالا هم به هیچ دکتری و هیچ دستگاهی نیاز ندارم چون اونیکه داده خودش بهترین دکتره من ایمان دارم بهش..

فعلا ازت بیخبرم نمیدونم در چه حالی هستی یا نیستی؟! و سرانجام چی میشه

ولی همچیو سپردم بدست زمان

دوستای عزیزی که میخونن بینهایت التماس دعا

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
11 بهمن 96 23:41
انشالله نی نی تو دلتون صحیح و سالم باشه ❤