در انتظار معجــــــــــزه

سلااااام پر انرژی

1392/4/13 15:48
نویسنده : یه منتظر
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلک من خوبی؟؟

حتما خوبی و جات پیش خدا خیییییییلی خوبه

منم خوبم بابایی هم خوبه

میدونی خیلی اساس تنهایی کردم برای اولین بار تو عمرم مامان و بابام و یه دونه داداشمم ازم دور شدن من و بابایی تنهاییم

اخه مادرجونشون رفتن مشهد پابوس امام رضا خوش بحالشون ماهم میخواستیم بریما اما بابایی نتونست مرخصی بگیره

اره عزیزم دیگه بگم که این ماه فراموشت کردم و به فکر اومدنت نیستم چون میدونم اگه بخوای بیای و موقعش باشه خدا حتما تورو میده بهم

این ماه که رفتم دکتر کلی دارو خوردم و 2 تا امپول هم زدم واااااااای ولی خب تاثیری نداشت

مهم نیست اشکال نداره همین که من اینجا با تو حرف میزنم و مینویسم برام بسه انگار هستی

انگار کنارمی راستی یه خبر یکی از خاله ها توی نی نی سایت بعد از 4 سال مامان شد نمیدونی چقدر براش خوشحال شدم خدایا شکرت

پس نوبت منم میشه روزی و تا خدا نخواد نمیشه اینو خوب میدونم پس عجله من چیه؟؟؟

منتظرت میمونم عزیزم تا ابد امیدوارم که بیای و من این ارزوی قشنگ با خودم به اون دنیا نبرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان محمدرضا
13 تیر 92 16:15
انشالا هرچه زودتر بیای بغل مامان وبابا نی نی جونم سلام دوست عزیز پسرم تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگس سر بزنید وبهش رای بدین مرسیییییییییی