در انتظار معجــــــــــزه

ماه11 انتظار

1392/4/25 15:20
نویسنده : یه منتظر
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ماه رمضونه من و بابایی هر دو بی حالیم نه نه مریض نیستیم عزیزم روزه میگیریم و دیگه حالی نداریم

میدونی کوچولو من دارم میرم باشگاه بخاطر تو تا لاغر بشم و ت زودتر بیای تو ذلم البته نمیدونم این ماه چی میشه یه 9 روزی مونده تا ببینم تو اومدی تو دلم یا نه امیدوارم که اومده باشی البته هرچی خدا بخواد همونه

عزیزم یه خبر خوووووووووووووووووووب بابایی داره میره سرکار .کارش درست شد و دیگه وضع مالی خوب میشه خداروشکر  و میدونم دیگه خدا تورو زودی بهم میده

من و بابایی خلی منتظریم تا خبر اومدنتو به همه بدیم عزیزم من خیلی دوستت دارم امیدوارم خدا اجازه بده تا زودتر بیای تو دلم

من امید دارم و میدونم که زود میای

فردا شب قراره بریم خونه مادرجون پیش دایی جات خالی مادربزرگتم هست

عشق من پیش خدایی جات امنه دعا کن و از خدا بخواه هر وقت صلاح دونست تورو بده به ما

ما منتظرتیم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان زمینی
25 تیر 92 17:41
سلام انشاالله فرشته کوچولوتن زودتر بیاد پیشتون به این سایت سر بزنید: http://civil8233027.persianblog.ir/post/242
مامان زمینی
25 تیر 92 17:43
البته یه راهی که آیت الله فاطمی نیا میگفتن موردهای خیلی زیادی ازش جواب گرفتن و به 1 سال نرسیده بچه دار شدن این بود: زن و مرد هر دو انگشتری با نگین فیروزه خریداری نمایند و بر روی نگین آن این آیه را نقش نمایند : رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ و مدام دستشون باشه