در انتظار معجــــــــــزه

شبهای احیا

1392/5/6 14:07
نویسنده : یه منتظر
482 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق عکس این نی نی ام مثله جوجه میمونه خدایا یدونه ازاینا به منم بده افسوس

میدونی گلم دیشب شب قدر بود شب احیا

خیلی دعا کردم برای همه .همه اونایی که گرفتارن مشکل دارن و منتظر نینی ان

خدایا هرکس هر حاجتی داره تورو این شبهای عزیز حاجت رواش کن 

خدای مهربونم هروقت هم صلاح دونستی یه نینی سالم و صالح به من بده

من همیشه برای همه نینی ها دعا میکنم که سالم باشن و سالم بدنیا بیان و برن بغل مامان و باباشونلبخند

پارسال این 3 شب رو من و بابا میرفتیم مسجد همش دعا کردم

خداروشکر همه دوستای نی نی سایتیم نتیجه گرفتن جز من و یه چند نفره دیگه که مطمئنم ماهم این 3 شب رو نتیجه مگیریم

امروز که رفتم تو سایت باهاشون حرف بزنم فهمیدم یکی از دوستام که 2 سال منتظر نی نی بود مامان شدههورا

خیلی خوشحال شدم امیدوارم یروز هم برسه من مامان بشمزبان

دوستت دارم توام از اون بالا دعا کن زودتر بیای بغلم

خدا جون ممنونم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

"منتظرتم" از روستای نی نی سایت
6 مرداد 92 14:22
سلام شادی جونم

چقدر خوشحال بودم که این ماه مامان شدی

ولی عزیزم خدا صلاح کار ما رو بهتر می دونه

ایشالله این روزا خدا حاجتت رو بده و ماه بعد حتما حتما مامان بشی

*گلم دعا برا این منتظر هم یادت نره*


سلام عزیزم ایشالله مامان میشی توام
اره خودمم خیلی خوشحال بودم اما زود تموم شد