در انتظار معجــــــــــزه

حرف دلم

1393/8/16 21:21
نویسنده : یه منتظر
211 بازدید
اشتراک گذاری

همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی

وقتـــی بغــــض میکـــُنی

وقتـــی دآغونــــی

وقــــتی دلــِت شکــــستـه

دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ

انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی :

“بیخـــیآل“…
 

...................................................................

سهم من که نیستی!!!

سهم قصه های من بمان!!!

سهم فکر من!!!

عاشقانه های من!!!

سهم خواب دستهای من بمان!!!

از کنار من که رفته ای!!

از خیال من مرو!!

سهم من که نیستی!!!

سهم من نمیشوی!!!

سهم دفترم !!!

سهم واژاره های من!!

سهم سطر های خسته ام بمان....!!!

......................................................................

کمی زود بود مادر بزرگ

ولی دعایــــــت گرفت

پیر شدم

...................................................................

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بیتا
16 آبان 93 21:50
سلام خوبی. ان شالا به زودی نینی دار میشی. اما به یاد داشته باش برای اومدنش باید یه روحیه خوب داشته باشی چون با اومدن بچه خود آدم هیچ تغییری نمیکنه و شاید اوایلش که سختی هاش زیاده ادم از همیشه درمونده تر بشه. مادر یعنی قوی بودن قبل و حین و بعد بارداری ... شاد باش که او در وجود توست سلام دوست عزیزم سعیمو میکنم
الی
17 آبان 93 9:12
سلام عزیزم خدا بزرگه توکل به خودش که نجاتمون میده . روشن باش عزیزم منم لینکتون کردم سلام مرسی عزیزم
نسیم
17 آبان 93 11:52
عززززیزم. تو بهترین روزهای جوونی، درست همن روزایی که باید صدای خنده ام گوش فلک رو کر میکرد، از غصه نبودنش پیر شدم