در انتظار معجــــــــــزه

نـ ـ ـ ـ ـــآب

1393/8/29 18:55
نویسنده : یه منتظر
330 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

میگن بهشت زیر پای مادران است

سهم من که مادر نمیشوم

چه میشود؟؟؟

 

....................................................................................

 

یادتان باشد هرگز باعث گریه کسی نشوید

 

چون خدا اشکهای اورا میشمارد 

 

و به وقتش با شما حساب میکند

 

...........................................................

 

چه سخت است دلتنگـ ـ ـ ـ  ـ ـ ــــــی

 

..................................................

 

بابایی رفته ماموریت خیلی دلم گرفته سه روز دیگه میاد 

چقد سخته وقت نیست دلم خیلی تنگ میشه

بدجور احساس تنهایی میکنم

تموم دلخوشیه زندگیم اونه

شاید اگه تو بودی الان حالو روزم این نبود

تنها نشستم تو خونه 

خونه غرق سکوته هیچ صدایی از جایی نمیاد 

خدایا کاش یه نگاهی هم به تنهایی من بکنی

کاش یادت بیاد یکی هم هست که روزهاوماه ها داره صدات میکنه

 

...................................................................................

 

خدایا از این روزای تکراری

 

تکراری

 

تکراری

 

خیلی خستم

 

...........................................................

 

 

........................................................................

 

اگه گریه بزاره مینویسم

 

عزیزم نیستی پیشم ببینی

 

شبم با گریه کردن روز میشه

 

 

 

.........................................................

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی
19 آذر 93 15:57
سلام عزیزم یه روز های تکرای هست اما بازم خدارو شکر که تکراری روز بد نیست امید وارم به زودی زودشین