در انتظار معجــــــــــزه

سلام مامانی....

1391/8/27 16:54
نویسنده : یه منتظر
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان دیروز بخاطرت رفتم دکتر نمیدونی چه دردی کشیدم بعدش رفتم ازمایشگاه و سونوگرافی و...... تو که نمیدونی اینجاها کجان عزیزم ولی دیشب خیلی گریه کردم اخه من تورو میخام میترسم بهت نرسم ناراحت

امروز جواب ازمایشارو میگیرم نمیدونم چی میشه

سونوگرافی هم امروز دارم که معلوم نیست چی میشه

خیلی ناراحتم همش وقتی بابایی نیست گریم میگیره نمیدونم چرا ولی خیلی دلم میگیرهniniweblog.com

وقتی تو خیابون راه میرم و میبینم که مامانا دست بچه هاشونو گرفتن دارن راه میرن دلم میگیره

وقتی تو پارک راه میرم و میبینم مامانا دارن بچه هاشونو تاب میدن دلم میگیره

وقتی بابایی با بچه ها بازی میکنه دلم میگیره

اما چیزی بهش نمیگم که ناراحت نشه میگم بذار بازیشو کنه

اما فقط خدا میدونه چقدر ناراحت میشم

کاش زودتر بیای

کااااشniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)