در انتظار معجــــــــــزه

چه کنم؟؟؟فقط صـــــــبر

1393/12/4 22:09
نویسنده : یه منتظر
529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بعد از مدتی اومدم

این ماهم بعد از کلی انتظار بالاخره مثه ماه های قبل امیدم به ناامیدی تبدیل شد

امروز رفتم دکتر

با کلی استرس..میخواستم بهش بگم من از دارو خوردن خسته شدم

رفتم داخل و کنار دکتر نشستم گفتم دکتر سه سال شد و من هنوز دارم این داروهارو میخورم

بعد گفت یا ای یو ای یا همین داروها

منم ای یو ای دوست ندارم روش مصنوعیه دوست دارم خودم بشم

ازطرفی اونهمه دردو سختیو تحمل کنم و اخرش منفی بشه دیگه هیچی

به دکتر گفتم نه ای یو ای دوست ندارم

اما تصمیم گرفتم این اخرین ماه باشه که دکتر میرم و دارو مصرف میکنم

میخوام برناممو عوض کنم

بجای وقت تلف کردن و الکی دکتر رفتنو اونهمه داروهای هورمونی خوردن

تصمیم گرفتم که بزارمشون کنار

تصمیم دارم بعد از عید ورزشو دوباره شروع کنم و برنامه غذاییمو تغییر بدم فکر میکنم اینطوری بهتره

این داروهای هورمونی جز اینکه رو اعصاب وروان تاثیر میذاره هیچی دیگه نداره

امیدوارم این راه نتیجه بده

به دعاهاتون محتاجم دوستای خوبم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانی علی(زینب)
5 اسفند 93 1:49
سلام خانومی خوش اومدی.خیلی کار خوبی میکنی.آخه بدن آدم مگه چقدر تحمل دارو داره.اگه قابل باشم حتما دعات میکنم.الهی که زودی نتیجه بگیری سلام ممنون دوستم
نسیم
6 اسفند 93 13:48
عزیز دلم خودت صلاحتو بهتر میدونی ولی آی یو آی که ایرادی نداره!!! خدا به بنده هاش دانش داده تا بتونن به هم کمک کنن. بهش بیشتر فکر کن.
فریما
18 اسفند 93 7:39
سلام دوست من ناامید نباش انشالله سال جدیدسال خوبی میشه برات سلام مرسی دوستم
مامانی علی(زینب)
28 اسفند 93 9:43
سلام عزیزم امیدوارم سال جدید مامان بشی گلم .ونی نی جون بشه عیدیتون. پیشاپیش بهار مبارک