در انتظار معجــــــــــزه

دلنوشته...

1394/2/24 16:39
نویسنده : یه منتظر
532 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

بعضی دکمه های کیبورد شل شده اند ! بس که استفاده شده اند .


دکمه های : ک ا ش ب و د ی

 

............................................................

 

داغـــونی اَم از آنجـــا شــــروع شُـــــد


کــــه فَهمیـــــدَم . . .


از میـــان ایـــــن همــــه “بـــود”


مَــن در آرزوی یکــــی اَم کـــه ” نَبــــود

 

..........................................................

 

اگر بدانی چه قدر دلتنگم !

 

اگر بدانی چقدر دوستت دارم !

اگر بدانی دلم برای دیدنت برای شنیدن صدایت پر میزنم !

اگر بدانی جز تو کسی را نمیخواهم !

اگر...

اگر بدانی می آیی؟؟
 
............................................................
 
نمیدانی چه حالی دارم “من” وقتی که از “من” از “تو” میپرسند…
 
...........................................................
 
 
پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی علی(زینب)
25 اردیبهشت 94 15:12