در انتظار معجــــــــــزه

شهادت امام محد باقر (ع) و اشک های من

1391/8/2 17:09
نویسنده : یه منتظر
208 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تا دم دمای صبح بیدار بودم و فکر نی نی خواب و از چشام گرفته بود که ........

دیشب تا دم دمای صبح بیدار بودم و فکر نی نی خواب و از چشام گرفته بود که از مسجد خونمون صدای قران خوندن شنیدم که یاد امام محمدباقر و شهادتش افتادم بند دلم پاره شدو زدم زیر گریه دلم هوای مدینه و بقیع کرد (اخه من و همسرم برای ازدواجمون به این سفر آسمونی رفتیم مکه و مدینه)

و میدانستم بقیع تو اینروز چه غوغاییه واسه همین دلم پرکشید اشکام ناخودآگاه جاری شد و در میان اشکهایم از امامم خواستم دعامو اجابت کنه البته برای همه ی منتظران دعا کردم.

و میدونم خدا و امام محمد باقر جوابمو میده ایشالله هممون حاجت روا شیم الهی امین.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)