در انتظار معجــــــــــزه

من اومدم....

1391/8/14 23:13
نویسنده : یه منتظر
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام گل مامانی...niniweblog.com

من وبابایی دیروز صبح رسیدیم یادته گفته بودم داریم میریم پیش امام رضا(ع)

اما خیلی خسته بودم و مهمونم که داشتیم نشد دیگه بیام پیشت منو ببخش عزیزم

امشبم مهمون داشتم مامان و بابای من یعنی مادرجون و اقاجون تو اینجا بودن الانم بابایی اینجا دراز کشیده منم کنارشم دراز کشیدم دارم برات مینویسم میبوسیمت عزیزم

خیلی از امام رضا
(ع)خواستم تورو بهم بده میدونی نذر کردم هروقت حاجتمو ازش گرفتم ببرمت پیشش تا ازش تشکر کنیم

گلم پس زودتر بیاniniweblog.com

دارم بخاطرت وطنمو کم میکنم البته چاق نیستما63 کیلوام اما حس میکنم یکم زیاده لاغرتر بشم تو زودتر میای دکتر گفت

جات خالی عزیزم خیلی مشهد خوش گذشت بابایی برام یخیلی لواشک خرید به به

ایشالله زودتر بیای و ایندفعه 3 تایی باهم بریمniniweblog.com

سرتو درد نیارم عزیزم بخواب دوستت دارم شبت بخیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)