در انتظار معجــــــــــزه

کوچولوی من...

1391/8/23 0:39
نویسنده : یه منتظر
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی من خوبی ؟؟؟

اول از همه اینکه رفتم مسابقه نقاشی بهم لوح تقدیر دادن خیلی خوب بود جات خالی بعدش بابایی اومد دنبالمو رفتیم دور زدیم واقعا جات خالی بود عزیزم

و دوم اینکه دختر عمت معصومه اومد امروز اومد پیشم بغلش کردم ولی دلم خیلی برای تو تنگ شد

خیلی با مزه شده راه میره تازه خیلی کوچولو و خوشگله دوسش دارم اما کاش توام بودی با هم بازی میکردین

هــــــــــــــــــــی عزیزم ایشالله خدا زودتر تورو بهم بده

ازش میخوام واقعا بووووووووس

خیلی دوستت دارم

داییتم اینجاس تو فقط یه دایی داری که سوم دبیرستانه اومده پیش ما اخه مادرجون و اقاجون رفتن عروسی دایی دعوت نبود واسه همین اومده پیش ما باهم انگری برد بازی کردیم و کلی خندیدیم و الان هم دایی و بابایی دارن برنامه نود میبینن میدونی برنامه نود یه برنامه فوتباله که اقایون مخصوصا بابایی خیلی دوست داره

اگه تو پسر باشی که دیگه هیچی با،بابایی همش فوتبال بازی میکنی میزنین ظرفا و دکورای منو میشکنین

فدا سرتون تو فقط بیا

عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)