در انتظار معجــــــــــزه

تاسوعا..

1391/9/4 9:29
نویسنده : یه منتظر
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی ؟

این روزا روزهای محرمه و ماهم همش میریم مسجد عزاداری امام حسین ایشالله تا سال دیگه باشی تا تورو هم ببرم با خودم

نمیدونی چه حالی داره اینروزا کاش بودی و میدیدی....

ایشالله سال بعد سه تایی باهم میریم مسجد

کوچولوی من زودتر بیا مامانی طاقتش تموم شده

راستی گلم زندایی من بارداره و میخواد یه پسر دایی برامون بیاد میشه پسر دایی مامانت گلم

من خیلی دوستت دارم

دوست دارم زودتر اون لحظه های خوب بیاد که حس کنم تو دلمی

کوچولوی من تو دعا کن دعای تو زودتر مستجاب میشه

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
5 آذر 91 17:54
سلام دوست خوبم ... انشالله به زودی به حق امام زمان خدا بهت یه نی نی ناز بده ... انشالله تا سال دیگه یه فرزند سالم و صالح داشته باشی