در انتظار معجــــــــــزه

سلام عروسکم...

1391/9/22 15:05
نویسنده : یه منتظر
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی؟niniweblog.com

یه دنیا دلم برات تنگ شده بود میخوام یه خبر خب بهت بدم یدونی امروز یه حالتایی داشتم به سرم زد برم و یه کیت تخمک گذاری بذارم گفتم شاید تخمک گذاری باشه باورت نمیشه عزیزم دو خطه شد هرچند خطه دومش یکم کمرنگ بود اما مطمئنم همین روزاست خیالم راحت شده

مطمئنم دیگه حتما این ماه میای عزیزم

بابایی هم میدونه کلی ذوق کرد اخه من که یه کوچولو مشکل داشتم و این برام معجزه بود خداروشکر که زود گذاشتم و متوجه شدم میخواستم چندروز دیگه بذارم کاره خدا بود عزیزمniniweblog.comniniweblog.com

 

ایشالله این ماه بیای گلم 

اخه میدونی عزیزم 9 دی تولده باباییه اگه بیای تو دلم روز تولدش وجود تورو بهش هدیه بدم

من خیلی خوشحاااااااالم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دریا
12 آبان 92 19:50
سلام عزیزم ان شالله این ماه مامان میشی و خبرش رو بهمون میدی و همه رو خوشحال میکنی سلام ممنون عزیزم