در انتظار معجــــــــــزه

سلام ...

1391/9/23 23:42
نویسنده : یه منتظر
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلیه من خوبی؟؟؟niniweblog.com

من و بابایی هم خوبیم 

آآآآآآآخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیش خیالم داره راحت میشه مطمئنم این ماه میای عزیزمniniweblog.com

خدا پدر اونویی رو بیامرزه که این کیت تخمک گذاریو درست کرد خیالم راحت شد 

دیگه منتظرتم این ماه بیای البته با اجازه خداniniweblog.comniniweblog.com

خیلی این ماه محرم دعا کردم و واسه همین دیگه نگران نیستم چون میدونم خدا جوابمو میده

خـــــــــــــــــــیلی خوشحالم یعنی خوشحالیم هم من هم بابایی داریم تلاشمونو برای اومدنت میکنم گلم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

خدایا شکرت همین که تخمک گذاری دارم هزار بار شکرت ممنونم ازت خدا جووووووووونم خیلی دوستت دارم

 

راستی یادم رفت بگم امروز رفتم ارایشگاه اینقدر مامانت خوشتل شده که نگووووو بابایی کیف کرد

بیا ببین چه مامان و بابای ماهی داری

میدونی چیه نی نیه ما:بابایی خیلی خوب و مهربونه شاید یوقتایی عصبانی بشه یکم که اونم بخاطره کارشه ولی خیلی مهربونه و منو دوس داره منم خیلی دوسش دارم خدا بهترین همسرو به من داد هزار بار شکرش 

همیشه با من تو خونه میمونه هیچ وقت با دوستاش جایی نمیره اصلا زیاد دوست بازی نمیکنه منو خونه تنها نمیذاره 

فقط موقع اذان میره مسجد و دعا بعدش هم میاد خونه خودش برام خرید میکنه کارای خونه رو انجام میده  و به من خیلی کمک میکنه خیلی دوسش دارم باور کن ایشالله توام زودتر بیای و شادیه مارو کامل کنی میدونم که این ماه حتما میای ایشالله با اومدنت کاره بابایی هم درست میشه

 

راستی میدونی دارم غصه چیرو میخورم ؟؟؟اینکه من میخوام برم دانشگاه 2 ماه دیگه تو اگر بیای تو شکمم باشی چطور برم دانشگاه و بیام؟؟؟میترسم اذیت بشی عزیزم....

 

راستی یادم نبود بگم مامان و بابات چکارن....

مامانت که من باشم نقاشه اره عزیزم من نقاشم و دوست دارم اومدی عکستو بکشم

بابایی هم مهندسه کامپیوتره و هروقت اینترنتم قطع میشه یا یا ل تاپمون خراب میشه زود درستش میکنه تا بیام پیشه تو

کوچولوی خودمونی عزییییزم زودتر بیا بیا بیا بیا 

میدونم هم که زود میای

راستی یه نمازی هست که تو وبلاگت نوشتم باید برم بخونمش میخونم تا قبل از خواب یکم سخته ولی بخاطره تو و کاره بابایی میخونم حتما

دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فندق جون
24 آذر 91 0:23
___________
____████████__________ ▌
___███____███_________ █
___██_______██__________▌
__███________█__________▌
__▌●█________█_________█
__███_______ █_________█
___██_______█________██
____________██_______██__▌
____█______██______███_ █
_____▌_____██_____████_█
__________███___█████_█_█
________███__██████__█_█
______███__████____██_█
_____███_█████_████_█
____████_██████_███_█__▌
___████_█ █__███ _█__██_▌
__█████_████_▌_█_███_▌
_█████_██___██___██_█
_█████_███████_███__█__██
_███_▌███___██____██_███
_███_▌█████___███__█__█
_████_▌▌___█__█_██████
__██████_████__▌_████
___█████_____████████
._=--███████████████
_=--=_-████████████
=--_=-_=-█████████

,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~- .*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.

آپم زود بیا