در انتظار معجــــــــــزه

روزت مبارک صدرای من

1392/3/4 10:14
نویسنده : یه منتظر
322 بازدید
اشتراک گذاری

این هدیه کوچیک رو از من قبول کن صدرا جان دستم خالیه اما قلبم پره از عشقه تو

niniweblog.com

ببین غمگین، ببین دلتنگ دیدارم... ببین خوابم نمی آید، بیدارم... نگفتم تا کنون، اما کنون بشنو: تورا بیش از همه کس دوست میدارم

خیلی دلم میخواست همچنین روزیو بهت امدن یه فرشته کوچولورو هدیه بدم اما باز هم نشد

حتما حکمتی داره که خدا نمیخواد  نی نی حالا حالا ها بیاد اما خدایا من همچنان صدات میکنمبازنده

 

همسرم مهربونم 1 سال از زندگیه دونفرمون میگذره و پارسال همین موقع مدینه بودیم تا اغاز باهم بودنمون رو با ائمه و در کنار خونه خدا شروع کنیم و از این بابت خیلی خوشحالم و اول از خدا و بعدش از تو ممنونمماچ

و منو ببخش با وجود اینکه میدونم عاشق بچه هستی اما نتونستم این هدیه با ارزشو بهت بدم از این بابت ازت خجالت میکشم منو ببخش

قلبقلبقلب

ببخش که یوقتایی باهات بدرفتاری میمنم و تو با صبوری و ارامش با من برخورد میکنی نمیدونی چقدر برام باارزشی و دوستت دارم و عاشق همین ارامشتم که منو هم اروم میکنی الان که داری تلویزیون میبینی و اروم دراز کشیدی با نگاه کردن بهت تو خودم میشکنم و بارها میگم منو ببخش

روزت مبارک ارامش زندگیه من ماچ

امیدوارم 120 سال زنده باشی و سایت رو سرم باشه تا از وجود نازنینت استفاده کنم

و از خدا تو همین روز عزیز میخوام که بهم این قدرتو بده تا بتونم از خجالتت در بیام و بتونم فرشته ای که منتظرش هستی رو بهت هدیه بدم

هرچند تو همیشه با اینکه دلت بچه میخواد اما با من طوری رفتار میکنی که انگار برات مهم نیس

بارها و بارها میگم ازت ممنونم

روزت مبارک ارامش بخش ترین موجودی که از وجودت ارامش میگیرم

دوستت دارم

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)