در انتظار معجــــــــــزه

و خدایی که در این نزدیکی است....

1392/3/15 13:03
نویسنده : یه منتظر
277 بازدید
اشتراک گذاری

خدای خبم خدای مهربانم من جز تو به که میتوانم تکیه کنم؟؟؟جز توایی که مهربانترینی؟؟

نزدیکه سالگرد ازدواجمون هست و تو هنوز فرشته کوچولویی که پارسال با اولین نگاهم به خونت ازت خواستم رو بهم ندادی!!

مگه نمیگن که با اولین نگاه به خونت 3 تا از ارزوهارو براورده میکنی پس چرا هنوز جوابمو ندادی؟؟

خدای مهربونم ازت خواهش میکنم 1 سال است که منتظرم .منتظره معجزه قشنگت چشم براهمون نذار

من زندگیمو با نام و یاد تو شروع کردم با طواف بدور تو پس چرا کمکم نمیکنی؟؟

خدایا به درگااهت التماس میکنم تورو قسم به این ماه عزیز که پارسال هم همین ماه و در شب لیلة الرغائب کنار حرم حضرت محمد و در کنار قبرستان بقیع و خانه فاطمه زهرا بودیم این ماه ناامیدم نکن

همون دعایی که با اولین دیدنت ازت خواستم یه بچه سالم و صالح

دوستت دارم خدا چشمم به دست توست که دسهایم را بگیری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)