در انتظار معجــــــــــزه

اولین سالگرد ازدواجمون

1392/3/18 19:12
نویسنده : یه منتظر
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی؟؟میدونی امروز چه روزیه؟؟؟؟امروز اولین سالگرد ازدواج من و باباییه

اره دیدی چه زود 1 سال گذشت و تو هنوز به جمع ما نیومدی و من از این بابت خیلی ناراحتم

نمیدونم چرا خدا تورو بهم نمیده ولی خوب میدونم که حتما حکمتی داره ماهم راضی به رضایش

همسرم مهربونم اولین سال باهم بودنمون رو بهت تبریک میگم و از روز های در کنار تو بودن خیلی راضی ام

و هزاران بار خداروشکر میکنم که خدا همسری مثله تو بهم داد

از زحماتی که برای من و زندگیمون کشیدی خیلی ممنون امیدوارم سالهای سال با خوشی در کنار هم زندگی کنیم

و امیدوارم خدا این قدرتو بهم بده تا بتونم یه فرشته کوچولو رو بهت هدیه بدم

خیلی دوستت دارم و از اینکه منو خوب درک میکنی و میفهمی واقعا ممنونمماچماچ

خدایا به حظورت در کنارم نیاز دارم تا دستاتو بگیرم تا دستامو بگیری و منو تو اغوشت بکشی و نوازشم کنی

خدایا من به ارامش تو نیاز دارم و میدونم که من و ناامید نمیکنی و میدونم که هدیه این روز عزیز و بهم میدی منتظر میمونم

همسرم باز هم بهت میگم دوستت دارم امیدوارم سایت همیشه رو سرم باشهقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ليلي
19 خرداد 92 16:17
سلام عزيزم ممنون كه به وب ني ني منم اومدي .

خوشحالم از آشنايي باهات و اميدوارم زودتر همين ماه ني ني ت بياد بغلت .

سعي كن تا ميتوني بي خيال باشي تا زودتر بيادمنم از اين ماه ديگه واقعا برام مهم نيست و سپردم به خدا .....

خوش باشي عزيزم راستي سالگرد ازدواجتونم مبارك .

ماهم يك هفته ديگه سالگرد ازدواجمونه .

البته من پيشكسوتم! ميشه دومين سالگردمون




سلام ممنون عزیزم توام مبارکت باشه ایشالله به خوشی کنار هم زندگی کنین