در انتظار معجــــــــــزه

نمیدونم اومدی یا نه؟؟؟؟

1392/3/26 11:12
نویسنده : یه منتظر
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوبی؟؟؟نمیدونی چه حالی دارم. هم خوشحالم هم نگران

همش حس میکنم اومدی الان تو دلمی میدونم ایندفعه حتما خدا تورو بهم داده عزیزم

بابایی که منتظره هرروز ازم سوال میکنه منم نمیخوام ناامیدش کنم الکی میگم میاد زوده هنوز

عزیزم ولی من هرروز دعا میکنم که خدا تورو بهم داده باشه خیلی دوست دارم الان تو دلم باشی و بتونم حست کنم

بتونم احساس مادرانه رو درک کنم منم دوست دارم صدای قلبتو زودتر بشنوم

اما قبل از خودم برای اونایی که منتظرن دعا میکنم که زودتر مامان بشن بعد من

الان 1 ساله که من و بابا چشم براهتیم امیدوارم این ماه اومده باشی و دیگه انتظار نکشیم

عشقم تو هم پیش خدا دعا کن ازش بخواه زودتر بیای پایین بخدا هرکار بخوای برات میکنم دنیارو به پات میریزم تو بیا مارو از تنهایی در بیار

ما بوجود تو نیاز داریم اینکه گریه کنی بخندی بازی کنی و ما لذت ببریم

گل من زودتر خودتو بهم نشون بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)