در انتظار معجــــــــــزه

این ماهم نیومدی

1392/3/29 0:25
نویسنده : یه منتظر
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چه سلامی ؟!؟!؟

دیدی این ماهم نیومدی یعنی خدا هنوز نمیخواد تورو بهم بده یعنی هنوز مصلحت نشده یعنی من هنوز لایق نیستم

چرا چرا منو هنوز لایق مادرشدن نمیدونی خدایا؟؟؟؟

مگه من چیم از بقیه کمتره؟؟

نمیدونم من که نمیتونم جای خدا تصمیم بگیرم حتما خودش یچیزایی رو میدونه که من نمیدونم

خدایا نیمدونم دیگه با چه زبونی چه دعایی بخونم چه نذری بکنم تا جوابمو بدی؟

نمیدونم باید چکار کنم ؟

میخوام این ماه و واگذار کنم به خودت و دیگه اصلا فکر نکنم ببینم جواب میدی؟؟اخه مگه نمیگی اگر به من سپردی نگران نباش که من جوابتو میدم باشه منم این ماه قول میدم فکر نکنم و اصلا بیخیال بیخیال بشم و حتی ذره ای فکر نکنم

ببینم جواب میدی اونوقت میام و نتیجه رو اینجا مینویسم

میام میگم که جوابمو چی دادی

خدایا واگذار به خودت خود دانی من دیگه هیچ کاری ندارم

هرچی صلاح و مصلحت هست همون کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان سبا
29 خرداد 92 0:58
خانومی صبرکن هنوز که اول راهی امید داشته باش.


ایشالله اگه بتونم