در انتظار معجــــــــــزه

بی بی چک + یا -

1392/4/28 19:00
نویسنده : یه منتظر
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی ؟نمیدونم اومدی تو دلم یا نه؟؟

اخه امروز رفتم یه تست گذاشتم و زود خط دوم کمرنگ شد و اینقدر ذوق کردم واومدم به بابایی گفتم ولی باور نکرد

ولی بعد از چند دقیقه روی خط دوم یه لک قرمز افتاده و لی هنوز هم نشون میده خط دومو

نمیدونم نتیجه چی شده + یا - پولی فردا قراره برم دوباره تست بذارم ببینم چی میشه امیدوامر++++++++++ بشه

و تو اومده باشی تو دلم توام دعا کن عزیزم

خدایا یادته ماه پیش که پری اومد و ناامید بودم بهت چی گفتم؟؟؟؟گفتم میسپارم به خودت و دیگه هیچ فکری نمیکنم و نگران هم نیستم حالا اون روز رسیده و من منتظرم ببینم چه کار کردی  خدایا مگه نمیگی بسپار به من و خودت کار نداشته باش از تو حرکت از من برکت منم حرکت کردم  منتظر برکت تو هستم بهم نشون بده دیگه

خیلیا منتظرن ببینن نتیجه سپردن کاری بخدا چی میشه

پس جوابمو بده زودتر خداجوووووووووووووووونم

من منتظر رحمتت هستم این ماه منو دست خالی برنگردون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی ارمیا وروجک
28 تیر 92 19:01
سلام.ارمیا جون به همراه پسرخاله ی گلش در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده با کدهای 603 و 713 .محبت کنید و این دو کد رو با فاصله به 20008080200ارسال کنید.ممنون از مهربونی تون. لینک عکسا: علی جون http://www.niniweblog.com/images/festival92/713.jpg ارمیا http://www.niniweblog.com/images/festival92/603.jpg
گلفام مامان نگار
28 تیر 92 20:13
سلام عزیزم
من همیشه نوشته هات رو دنبال می کنم
امیدوارم ++++ باشه هزارتا!!!
برای منم همین طور بود خط دوم کمرنگ بود ولی مطمن بودم که اومده و وقتی دوباره تست کردم خط دوم پررنگ بود
منتظر پست بعدی با خبرای خوب هستم !


سلام گلم ممنون که میای بهم سر میزنی برام دعا کن دوباره تست دادم خط دوم کمرنگ بود ولی چون هنوز موعده پری نگذشته کمرنگه فکر کنم فردا هم میخوام دوباره تست بزنم حتما میام میگم چی شد