در انتظار معجــــــــــزه

دوباره +!!!

1392/4/30 23:31
نویسنده : یه منتظر
377 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم خوشحال باشم یا نه 

نمیدونم این ماه خدا جوابمو داده یا نه؟اما مطمئنا داده

28 تیر بی بی زدم و خط دوم قشنگ نشون داد

29 تیر بیبی زدم خط دوم کمرنگ اومد در حد یه هاله ولی معلومه 

امروز 30 تیره اما بی بی نزدم گفتم فردا 31 تیر بزنم شاید پررنگتر بشه

دوره هام 31 تا 37 روزن امروز 34 پری ام فردا 35 پریمه امیدوارم بازم نشون بده خط دوم 

برام دعا کنین دوستای خوبم

به دعاهاتون نیاز دارم

7 روز دیگه تولدمه امیدوارم خدا جونم کادرومو بده خدایا ازت خواهش میکنم من سپردم به خودت این ماه

هیچوقت تو این 13 ماه بیبی چکمو اینطوری ندیدم این اولین باره که خط دوم دیدم مطمئنم که خبراییه

اما میخوام مطمئنتر بشم 

تستم پررنگتر بشه یکم میرم ازمایش خدایا ممنون ازت بابت همه چیز دوستت دارم دستمو رها نکن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زعفرا بانو
31 تیر 92 0:08
انشااله شما هم ازحس بی پایان مادر شدن سرشار بشیدمیشه واسه نی نی ما هم رای جمع کنید کد 597
خاله آویسا
31 تیر 92 0:11
از صمیم دلم آرزو می کنم خدا آرزوتون رو بر آورده کنه. اگه مایلید با هم تبادل لینک کنیم. در ضمن آویسا تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اگه بهش رای بدین می تونه با لطف شما و نی نی تون برنده بشه. کد آ ویسا 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.ممنون
کیت کت
31 تیر 92 1:36
نی نی کوشولو به دل مامانی خوش اومدی
قوی باش و زود قلب کوچولوتو به تپش وادار کن

یه سوال کوچولو ؟ تو که تازه از پیش خدا میای بهم بگو خدا چه شکلی بود ؟ من عاشقشم


سلام کیت کت جون برام دعا کن
خدا وصف ناشدنیه خیلی زیبا بود من که دیدمش سجده افتادم دعا کردم گریه کردم همیشه ارزوم بود ببینمش و دیدمش امیدوارم قسمتت بشه عزیزم خیلی زیبا بود لحظه دیدنش