در انتظار معجــــــــــزه

ازمایش منفی:(

1392/5/3 14:28
نویسنده : یه منتظر
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم 

خیــــــــــــــــــلی حالم بده داغونم ناراحتم 

امروز با کلی ذوق بیدار شدم رفتم ازمایش اما منفی شدناراحت

بابایی گفت نرو به این بی بی چکها اعتماد نکن من گفتم نه وقتی مثبته اشتباه نمیکنهگریه

اما منفی شد و منتعجب باورم نمیشد که منفی شده

به هرحال خیلی متاسفم

من تموم تلاشمو با بابایی کردیم که تو این ماه بیای دست من نبود خدا نخواستدل شکسته

البته هنوز پری نیومده ولی میاد حتما 

خیلی حالم گرفتهافسوس

ببخش همسر نازنینم که این ماه هم نتونستم نی نی بهت بدم واقعا شرمنده ی روی گلتم

هرچند تو دلداریم دادی گفتی مهم نیست اما خودم شرمندمگریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مهرناز
5 مرداد 92 2:19
عزیز دلم ان شالله هر چه زودتر یه نی نی سالم وخوشکل بیاد تو دلت

غصه نخور منم این روزارو گذروندم هر چی حساستر باشی بدتره این استرس کار خودشو میکنه


ممنونم عزیزم