در انتظار معجــــــــــزه

تولد و من غمگین

1392/5/5 1:35
نویسنده : یه منتظر
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم   

1 مرداد تولده مادر باباییه و 7 مرداد تولده منه و من و مادرجون هر سال تولدمونو یه روزی مابین 1تا7 مرداد میگیریم

اما من اصلا حوصله نداشتم اخه امروز خیلی حالم بد شد

و بستری شدم و سرم و سوزن زدم و کلی هم دکتر دارو داد نمیدونم چرا اینطوری شدم همش تهوع و استفراغ 

حالم خیلی بد بود گلم

خلاصه رفتیم خونه مادربابایی مادرجون و دایی و باباجون هم اومدن و عمه زهرا کیک پخت

وخیلی خوشحال بودن اما من اصلا حوصله نداشتم دوست داشتم برم بخوابم

کادوهارو گرفتیم و اومدیم پایین خونمون الانم میخوام برم بخوابم

خلاصه خیلی حالمو گرفتی خداجووون توقع نداشتم اما راضی ام به رضای تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان مهرناز
5 مرداد 92 2:25
تولدت مبارک

من به نیت بچه دار شدن ختم 20 روزه قرانوانجام دادم یعنی روزی یک جز ونیم
درست همون شبی که جز 30روتموم کردم بی بی چک مثبت شدو من باردار بودم خیلی بهش اعتقاد دارم


خداروشکر عزیزم ایشالله بسلامتی بیاد بغلت
نسرین
5 مرداد 92 3:14
سلام شبنم جون
خوبی؟
من نسرین هستم, 26 سالمه و 3 ساله که ازدواج کردم و تازه با همسرم تصمیم گرفتیم که بعد از ماه رمضون واسه بچه دار شدن اقدام کنیم. امشب بی خوابی به سرم زد و اومدم نت. من خواننده خاموش خیلی از وبلاگ ها هستم. امشب تصادفی به وبلاگت رسیدمو از پست اولشو خوندم. من خیلی بچه دوست دارم ولی قبلش کارای زیادی داشتم که باید انجام می دادم دوست داشتم با برنامه بچه دار بشیم. وقتی خوندم که از هفته بعد از عروسیت اقدام کردی خیلی تعجب کردم, عشقت به بچه دار شدن واسم خیلی جالبه و البته ستودنی.
از اینکه بابت اومدنش اینقدر غصه داری منو وادار کرد که واست پیام بذارم چون خیلی تحت تاثیر قرارم داد, فقط می خواستم بهت بگم خدا واسه همه کاراش حکمت داره خدا رو شکر سنی هم ندارین که فکر کنی دیر شده تازه 1 سال که خیلی طبیعیه, خیلی ها اینجوری شدن.
این همه غصه خوردن و انتظار کشیدن فقط تو رو از لذت زندگی 2 نفره محروم می کنه. اگه نگران حرف بقیه هستی بهتره این موضوع رو در خودت حل کنی اونوقت حرف مردم واست دیگه مهم نیست. من مطمئنم که به زودی خبر خوشحالی بهمون مبدی.
نی نی به موقعش میاد. منم تو این شبای عزیز حتماً واست دعا می کنم, تو هم واسه من دعا کن که به موقع خدا به ما هم یه نی نی سالم بده.
دیگه غصه نخوریا...
همه چیز درست میشه.
قربانت


سلام ممنونم عزیزم بابت حرفات امیدوام زود مادر بشی و انتظار نکشی
انتظار خیلی سخته
مرمر(مامی کسرا)
5 مرداد 92 4:22
عزیزم..شاید باردار باشی..اینا علایمشه...میگن گاهی اوقات آزمایش نشون نمیده..
ایشالا که خودشه..نی نی کوچولو رو میگم..آخه گاهی اوقات آروم و بدون سر و صدا میاد...به هر حال مواظب خودت باش...یه وقتتی دارو الکی نخوری شاید یه وقتی باردار باشی...


مگه میشه؟؟؟
3روزه تاخیر دارم و هنوز خبری از پریود نیس