در انتظار معجــــــــــزه

یه چیز خوشگل دارم برات عزیزم

1392/5/12 22:05
نویسنده : یه منتظر
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم داشتم تو اینرنت میگشتم که تقویمایی رو دیدم که بعضیا عکس نینی هاشونو گذاشته بودن

منم به فکرم رسید تا برای تو یدونه درست کنم

یدونه خوشملشو برات درست کردم این هدیه منه به تو عزیز مامان ماچ

 

ببخش عزیزم چون تو نیستی و عکسی ازت ندارم مجبور شدم عکس یه نینی دیگه رو بذارم

البته اینو امتحانی درست کردم

یدونه خشگلو و سفارشیو هم برات درست میکنم میذارم عکسشو

بعدش هم میرم چاپ میکنم برات و میذارم تو وسایلت

زودتر بیا گل من خیییییییلی منتظرتم و دوستت دارم

اگه کسی تقویم خواست براش درست میکنم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان محمدطاها
12 مرداد 92 14:35
-- سلام ميشه تو جشنواره تابستانی ني ني وبلاگ به پسر من (محمدطاها) راي بدين: مهلت فقط تا عید سعید فطر میباشد.. به دوستاتون هم اطلاع دهيد فقط با يک پيامک خوشحالش کنيد؛ فقط کافیه کدعکس یعنی عدد 827 را به شماره 20008080200 پيامک کنيد اينم عکسشه که تو وبلاگشه به آدرس زیر: http://bia2.niniweblog.com/ یه سری بزنید... هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم...تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت باقیست... باتشکر .::مامان محمدطاها::. --
مینا
13 مرداد 92 16:53
ساخت تقویمتون پولیه؟؟؟

اگه مجانیه من میخوام




واسه شما رایگان بجاش برام دعا کن


مینا
14 مرداد 92 11:07
خیلی ممنون براتون تلگراف میزنم
مطمئن باشین براتون دعا میکنم خدا بهتون یه نینی خوشگل و سالم بده


باشه عزیزم منتظر میمونم
مهناز مامان ترلان کوچولو
14 مرداد 92 14:36
عزیزم خیلی زود واسه نی نی نگران شدی اصلا یک سال چیزی نیس که بخاطرش ناراحت باشی خیلی خیلی توی دخترای امروز طبیعیه تقریبا همه یه همچین دوره ای رو تجربه میکنن


نمیدونم من عاشق بچم اما نمیدونم چرا نمیشه
خدا نمیخواد قسمت نیست
من صبرندارم
الناز(ممول)
16 مرداد 92 14:45
سلام عزیز دلم من ممولم همون که به پسرم رای دادی هم میخوام لینکت کنم اگه اجازه بدی و هم بهم یاد بدی چطوری تقویم درستیدی مرسی عزیزم راستی به وبلاگم بیا و خبر بده
مریم
2 شهریور 92 18:11
عزیزم میشه بگی این تقویمای لایه بازو از کجا گیر اوردی ب منم یاد میدی درس کنم برای داداشی و خواهرم ممنون راستی ب ما سر بزن خوشحال میشیم