در انتظار معجــــــــــزه

دلم تنگه ...تنگه اومدنت:(

1392/5/12 22:16
نویسنده : یه منتظر
2,027 بازدید
اشتراک گذاری

 

اینقدر دلم هواتو کرده گلـــــــــــــــم که نگو کاش زودتر بیای عزیزم 

این دامنارو ببین چقدر نازن...اگه دختر باشی برات درست میکنم که بپوشی باهاش راه بری عزیزم دل منو اب کنیافسوس

ببین چقدررررررررر نازه اخی عزیزم کاش یکی از این فرشته ها ماله من بود 

میدونم یروزی میشه که توهم ماله من بشی اونروز خیلی نزدیکه خیلی نزدیکقلب

 

 

میدونی عزیزم میخوام یدونه از این لباسا برات درست کنم خیاط نیستم اما خیلی راحته میتونم درست کنم 

و اینکه روزی که خواستی پا بدنیا بذاری (البته اگر دخمل بودی) برات بذارم کنار

واینکه رسمه که وقتی نی نی بدنیا میاد ده روز که از اومدنش گذشت براش جشن میگیرن 

و منم میخوام این لباسو اونروز تنت کنم تا بدرخشی 

میخوام دنیارو به پات بریزم

 

زیر قدمهاتو گلبارون کنم 

شایدم نی نیم پسمل باشه اینم برای پسمل خوشگلم

 

 

 


پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان نفسان
13 مرداد 92 16:07
من نی نی دوممو باردارم البته ناخواسته
خداوند میفرماید :به هرکس که بخواهد بی دریغ میبخشد
عزیزم واسه شما و همه که دوست دارند به زودی مادر شند دعا میکنم
عزیزم استرس و از خودت دور کن و به خدا توکل کن


سلام عزیزم مبارکت باشه
متاسفانه امروز رفتم ازمایش و منفی شد دیگه نه دکتر میرم و نه دارو میخورم
مهناز مامان ترلان کوچولو
14 مرداد 92 14:31
عزیزم راجع به بارداری باید یه چیزی بگم که اینجا نمیشه هر وقت دو تا مون آنلاین بودیم خبر بده