در انتظار معجــــــــــزه

برای بار اخر منفی شد...

1392/5/14 12:51
نویسنده : یه منتظر
379 بازدید
اشتراک گذاری

بعدد از 11 روز تاخیر رفتم ازمایش با دل خوش کردنای الکیخیال باطل

چقدر خداخدا کردم و دعا کردم فکر یکردم الان میگه مبارکه رفتم ازش گرفتم و .....تعجب

اشک تو چشام حلقه زد گرفتم و اومدم بیرون و زود اومدم خونهدل شکسته

رفتم تو اتاق نشستم گریه کردم تا دلم خواست گریه کردمگریه

بابایی اومد بغلم کرد گفت ولش کن ارزش نداره بخاطرش گریه کنی وقتی دوست نداره بیاد زورش نکن

ارومم کرد ...راست هم میگفت وقتی خودت نمیخوای زور که نمیشه

تصمیم گرفتم نرم دکتر فقط میخوام ورزش کنم و بیخیال تو بشمناراحت

تموم تلاشمو میکنم بیخیال تو بشم نگران اره میتونم

ترلان دختر یکی از دوستای وبلاگیمه خیلی خوشگله من که نی نی ندارم اما بخاطر لطف مامان مهربونش خواستم ازش تشکر کنم

اینو براش درست کردم امیدوارم خوشش بیاد

امیدوارم خوشت بیاد عزیزمقلب

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مهناز مامان ترلان کوچولو
14 مرداد 92 14:26
عزیزم من واقعا نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم خیلی خیلی ممنونم واقعا قشنگه خیلی خوش سلیقه این انشا الله تقویم بعدی رو برای نی نی خودت درست کنی خیلی من و نی نی دوستتداریم


خواهش میکنم عزیزم دخترتم ببوس
برات ایمیلش میکنم بهت خبر میدم
ریحانه(مامان پارسا)
14 مرداد 92 15:26
وای مامانی شما خیلی عاشق یه کوچولو هستید ایشاا... به حق همین روزا به همین زودی خدا دعاتون رو مستجاب میکنه من براتون خیلی دعا میکنم
اگه دوست داشتید پیش ما هم بیاید خوشحال میشم بیاید و نظر بدید.


سلام ممنون عزیزم محتاجم به دعاتون حتما بهت سر میزنم
مهناز
15 مرداد 92 9:37
سلام کجایی خانومی قلب رئوف و دل خوشگلت رو هر کی ببینه دیگه تنهات نمیذاره دیگه نگی من تنهام ها...به امید فردایی بهتر


سلام ممنون عزیزم امیدوارم
مینا
15 مرداد 92 12:08
چه تقویم خومشلی حتما" خوشش میاد


ایشالله
مینا
20 مرداد 92 15:31
تلگراف دارین


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الناز(ممول)
2 دی 92 23:16
سلام عزیزم خوبی؟ چرا دیگه به ما سر نمیزنی؟ دلمون برات تنگولیده ایشالا با خبرای خوش بیای راستی این تقویم خوشگل رو با چه نرم افزاری درست کردی؟ اگه میشه بهم بگی خیلی ممنون میشم سلام عزیزم چشم به شما هم سر میزنم با فتوشاپ طراحی کردم
الناز(ممول)
5 دی 92 23:01
مرسی عزیزم جوابمو دادی خیلی خوش ذوقی ایشالا زود زود زود خدا یه نی نی خوشگل بهت بده کلی براش عکس و تقویم کار کنی ببخش که زیاد سوال میکنم میخوام بدونم تقویمش رو از کجا اوردی؟آخه دوس دارم برا پسرم کار کنم تازه دارم فتوشاپ یاد میگیرم ممنونم که بهم کمک میکنی