در انتظار معجــــــــــزه

دوباره من و دلتنگی برای تو.....

1392/6/1 15:28
نویسنده : یه منتظر
324 بازدید
اشتراک گذاری


این دل که میگویند نمیدانم کجاست؟


اما گاهی عجیب میگیرد! 


گاهی دلتنگ می شود! 


گاهی هم چاره ای جز صبر ندارد 


گاهی به در بسته میخورد و هر چه به هر جا میرود باز هم ... 


این دل که میگویند نمیدانم کجاست مثل عقل مثل خدا ... 


مثل خدا که نمیدانم کجاست 


مثل خدا که تا به حال ندیدمش 


مثل خدا که گاهی دلگیر میشوم از اینکه چرا سرش اینقدر شلوغ است که مرا فراموش کرده غافل از


اینکه من او را فراموش می کنم... 


مثل خدا که گاهی عجیب دلتنگش میشوم 


مثل خدا که گاهی میخواهم از همه چیز به او پناه ببرم 


مثل خدا 


اما خدا تو که بی مثالی!

 

میدانم که حرفم را فهمیدی میدانم که میفهمی چه میگویم 


خدای بی مثال دلم گرفته ...دلی که نمیدانم کجاست !

 

شاید آمده پیش تو 


دلم را پس نفرست فقط راه را نشانم بده تا من هم بیایم..

*از این دنیا شرمنده ام که واردش شدم

ای کاش درب خروجی هم داشتی...

خستـــــــــــــــــه ام**
خـستـهـ ام

خـیـــلی خـستـهـ
خــــــــدایـا..!
پـس کی میرسیم بهـ آخـــرش...؟؟

گریه کردن هر شب شده یه عادت

نمیدونم پس کی میخواد دل من شاد بشه؟!؟!؟

کاش راهی بود کاش هوایی تازه بود

خسته از همه چیزم 

و خسته از این همه روزای تکراری

بابایی الان تو پارکینگه یه حوض گذاشته کنار شیر اب گلدونارو چیده کنارش جات خالیه ببینی چیکار کرده

دلم براش میسوزه.....تقصیر منه که نمیتونم تورو بهش بدم و از تنهایی درش بیارم

البته میدونم تنها نیست و من کنارشم اما میدونم به تو هم نیاز داره

دلم خیلی میگیره وقتی میبینمش یجورایی با نینی ها بازی میکنه

جلو منم خیلی مراعات میکنه هاااا که دلم نشکنه

نمیدونم تا کی باید منتظرت بمونم اصلا میای یا نه؟

14 ماه انتظاراومدنتو کشیدم

هروقت بیرون میرم جلو سیسمونی فروشیا ایست میکنم و با حسرت به اونایی نگاه میکنم که دارن با ذوق خرید میکننافسوسافسوس دلم میگیره میگم پش من چی؟

خدایا به داد دلم برس من طاقت این امتحانتو ندارم

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مهناز مامان ترلان کوچولو
3 شهریور 92 19:25
عزیزم این همه اضطراب اومدن نی نی رو از خودت دور کن خیلی واسه این همه نا امیدی زوده فعلا از زندگی لذت ببر ببین خدا چه همسر خوبی بهت داده زندگیت رو با این همه اضطراب تلخ نکن اصلا فکر کردی نی نی که بیاد چه روزای سختی خواهی داشت زندگی خیللییی قشنگه حیف جوونیته که اینقدر غصه بخوری شاد باش هر وقت هم که خدا صلاح بدونه بهت بچه میده چون تجربه داشتم میگم الان حسرت اون روزایی که با گریه و غصه از دست دادم میخورمخیلی دوستت دارم


سلام مرسی گلم مامانمم همش همینو میگه اما دلم بیتابه چکار کنم؟
دارم سعی میکنم فراموش کنم امیدوارم بتونم
ترلانو ببوس منم خیلی دوستتون دارم
gahribe ashena
6 شهریور 92 18:09
عزیزم زوده از الان حرص بخوری.استرس نمیذاره بچه دار شی.یه مدت به حال خودش رها کن میشه 100 در صد


اره میدونم ممنون دوستم
مهناز مامان ترلان کوچولو
10 شهریور 92 23:38
کجایی عزیزم چند وقتیه که نیستی دلتنگتم

سلام عزیزم ممنون
نزدیکه انتخاب واحدم بود گرفتارش بودم
ترلان خوبه خودت خوبی ایشالله؟>
عرقیات گلها
13 شهریور 92 15:42
عرقیات باغ گلها- 09174444261
شادی جان عرق فراسیون استفاده کردی؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام هنوز نه عزیزم منتظرم این ماه تموم بشه از ماه بعد بگیرم
مهناز مامان ترلان کوچولو
20 شهریور 92 15:37
سلام من چن بار تلاش کردم که عضو نی نی سایت بشم نشد چون قبلا ثبت نام کرده بودم و ایمیلم رو داده بودم ولی تاییدش نکرده بودم دیگه این ایمیل رو از من قبول نمیکنه شما کم پیدا شدی چه خبر حالت چطوره ببین 2 تا وب آشپزی لینک کردم بهشون سر بزن حال و هواتو عوض میکنه


سلام عزیزم خوبی؟
خب با یه ایمیل دیگه عضو بشو
اینترنتم قطع بود امروز درست شد
ترلان خوبه خودت خوبی؟؟
فردا موعد پریه نگرانم
جانان
3 خرداد 93 10:42
سلام عزیز م حاصل عشق تو و همسرت فقط یه بچه نیست نمیگم مهم نیست هست ولی با هم بودنتون و آرامش کنار هم بودنتون نتیجه عشقتونه اونم هر وقت قسمت باشه و خدا بخواد میاد عزیزم آرامش بهترین راه برای رسیدن به همه چیزه