در انتظار معجــــــــــزه

سلام عشقــــــــــــــــــــم

1392/6/31 21:31
نویسنده : یه منتظر
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

ببخش دیر اومدم پیشت باهام قهر نکنیا بخدا گرفتار بودم از طرفی هم اینترنت قطع بود نشد بیام پیشت عزیزم

خبر جدید اینکه بابایی دانشگاه قبول نشد البته قراره تکمیل ظفیت بره هااا معلوم نیست چی بشه

منم از دوروز دیگه میرم دانشگاه و راستی عزیزم برات یه تاپ و شورت خوشگل خریدم گذاشتم کنار

تو که نمیای تنت کنم ولی میتونم با اونا تا تو نیستی بازی کنم

قربونت برم عزیزم این ماه نمیدونم کارم به کجا میکشه تا اخر هفته منتظر میمونم تا ببینم چی شده

یا میای یا نه امیدوارم اومده باشی عزیزم

خیلی دعا کردم و از امام رضا خواستم

خیلی کارا برای اومدنت کردم امیدوارم که الان تو دلم باشی گلم

دلم خیلی تنگته 

میام باز بهت خبر میدم که چیکار کردی

بووووووووووووووووووس

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان امی تیس و آترین
31 شهریور 92 23:46
سلام عزیزم
واقعا از ته دل دعا میکنم نی نی زودتر بیاد توی دلت
من دو تا دخترهامو خدا بهم داد یعنی اینکه اقدام واسه بچه نداشتیم
خیلی دوست داشتم منتظر نینی باشم تا بیاد توی دلم
فقط بهت توصیه میکنم که خوش باش و بدون استرس تلاش بکن و یه جورایی بیخیال باش تا قدم رنجه کنه این نی نیه شیطون


سلام ممنون دوست خوبم
خدا دختراتو برات نگه داره
مامان ترلان
1 مهر 92 9:58
سلام عزیزم امیدوارم خبرای خوش بگیری شیرینی یادت نره


سلام خوبی عزیزم؟؟؟ترلان خوبه؟؟بران دعا کن فقط
آرمیتا
27 آبان 92 8:56
سلام عزیزم امیدوارم هر چه زودتر نی نی خوشگل و سالم بیاد پیشت منم خیلی انتظار کشیدم خیلی بیشتر از شما تا بالاخره جواب دعاهامو گرفتم سعی کن استرس نداشته باشی تو این شرایط آرامش بیشتر از هر چیز برات کمکه اگه دوست داشتی به منم سر بزن بازم می آم انشااله این دفعه خبرای خوب داشته باشی سلام عزیزم ممنون از اینکهبهم سر زدی انشالله منم نتیجه بگیرم فعلا هنوز منتظرم