در انتظار معجــــــــــزه

شب عید

1392/12/27 21:53
نویسنده : یه منتظر
283 بازدید
اشتراک گذاری

شب عیده و شلوغیه بازارها همه خوشحالن و شاد اینکه زودتر سال نو شروع بشه به امید روزهای خوبی که در پیش هست اما ....

اما من چی؟??? دومین سالیه که سر سفره هفت سین دونفری مینشینیم و همچنان از تو خبری نیست

کاش میدونستی چقدر به بودنت نیازدارن که باشی که لمست کنم....همه میگن اروم باش بسپار بخدا ناامید نباش منکه ۲ساله سپردم به خودش پس جوابم کو؟???

تموم همکلاسیام بچه دار شدن حتی دیشب یکیشونو دیدم که باردار بود جز من

تا کی حسرت شکم باردارارو بخورم؟ 

تاکی وقتی از جلوی سیسمونی فروشی رد میشم انگشت به دهن نگاه کنم؟

تا کی وقتی یه بچه تو خیابون داد میزنه مامانی برگردم نگاش کنم؟

تاکی باید وقتی تو خیابون یه زن باردار میبینم ایست کنم یه گوشه تا اخرین جایی که چشم کارمیکنه نگاش کنم؟

خوشبحال همه اونایی که مادرن با همه شیطونیا و لجبازیها بازم شیرینن

هرکی به وبم میاد خواهشا دعام کنه. درخواست عاجزانه دارم ازتون تا منم بتونم مادر بشم

خبر بدم اینه که تازه فهمیدم قندو چربی دارم بااینکه لاغرم دارم دیوونه میشم منتظرم عید لعنتی تموم بشه برم دکتر

همیشه از عید متنفر بودم 

تزخدا ممنون همسری خوب بهم داده کفر نمیگم اما ثمره وجودمونو ازش مبخوام هیچوقت بروم نمیاره 

اما میدونم بچه میخواد

فقط برام دعا کنین فوق العاده عاشق بچه ام نمیخوام. چراغ خونم خاموش بمونه

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

پرتو
28 اسفند 92 12:00
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد… پیشاپیش سال نو مبارک
مهناز مامان ترلان کوچولو
29 اسفند 92 12:19
امیدوارم سال جدید خبرای خوب بگیری عزیزم یه نینی کوشولو بیاد تو دلت
آرمیتا پری کوچک دریا
18 خرداد 93 10:32
سلام عزيزم تولدت مبارک خاله جون ايشالا صدوبيست سال کنار مامان بابا شاد زندگى کنى
مامانیش
13 آبان 93 21:00
وای منم همیشه تمام این حس ها رو دارم. خدا به حق این شب و روزای عزیز به هرکی که منتظره یه بچه سالم ببخشه سلام ایشالله