در انتظار معجــــــــــزه

خدایا فقط میتونم بگم دیگه خسته شدم

1393/2/9 18:08
نویسنده : یه منتظر
647 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه بهت سلام نمیکنم نینی کوچولو چون نیستی چون حضور نداری

قلبم پر از درده ببین 2 سال شد و منم هنوز چشم به راهتم

دیگه خسته شدم

نمیکشم..کسی هم نیست تا باهاش حرف بزنم دلم داره میترکه

نمیدونم حکمت خدا چیه به بعضیا بچه میده و میذارن سرراه یا سقط میکنن اما ما باید اینقدر زار بزنیم 

نمیدونم واقعا حکمت چیه

رفتم دوتا دیگه لباس خریدم چکار کنم این دل لامصب راضی نمیشه...وقتی از پشت سیسمونی فروشیا رد میشم نمیتونم جلو خودمو بگیرم

بیشتر از قبل به بودنت نیاز دارم اونقدر که تو بزگترین حاجتم هستی و جز تو هیچی دیگه از خدا نمیخام

این ماهم که کلی دارو مصرف کردیم اگر نیای رسما دیوونه میشم

خدایا خودمو سپردم دستت اما تو منو رها کردی این بود خداییت و این بود جواب بنده ای که به تو متوسل شد؟؟؟

نه تو بزرگتر از اونی هستی که اینطوری دستمو ول کنی 

پس لااقل نشون بده که صدامو میشنوی

نشون بده رهام نکردی

من دیگه نمیکشم نمیدونم چکار کنم؟؟

 

خیلی خستم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان مهدیه
9 اردیبهشت 93 20:34
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 روبهشون بدین
مامان خانومی
21 اردیبهشت 93 9:36
سلام خوبی عزیزم راستیادرس وبم خیلی وقته عوض شده من نانا و نینی جونم