در انتظار معجــــــــــزه

سلام جوجه

1393/7/18 16:00
نویسنده : یه منتظر
286 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه دانشگاه و کلاسا شروع شده و بیشتر سرگرم درسا میشم niniweblog.com

دوباره گرفتاریا شروع شد

میدونی ما سه تا اتاق داریم که یکیش اتاق کار منه و تموم وسایل مربوط بکارم اونجاست الانم خیلی بهم ریختس

اینقد شلوغه که نگوووووو

ولی خب دیگه ترم اخره و تموم بشه دانشگاه اتاقو تمیز میکنم اخه ی برنامه ای دارم یه فکر بکرniniweblog.com

میخوام بعد از تموم شدن دانشگاه اونجارو حسابی تمیز کنم و تموم وسایلی ک مربوط ب داشتن یه کوچولوعه رو ببرم اونجا و اونجارو اماده کنم برات

هرچند الان دوسالونیمه میگذره و تو هنوز نیومدی پیشمون اما تصمیم گرفتم تا اون اتاقو برات اماده کنم کم کم اگر اومدی تا تموم شدن وسیله ها که هیچ

ولی اگه نیومدی دیگه باید بفکر این باشم که یه نی نی بیاریمniniweblog.com

چون من خیلی احساس تنهایی میکنم و نمیدونم چطور این تنهاییو پر کنم و وقتمو بگذرونم

جای خالیت خیلی حس میشهغمگین

اینطوری بهترم میشه

نمیدونم شاید یکی دوسالی طول بکشه امیدوارم تااون موقع بیای خب اخه بچه از خودت باشه یچیز دیگست اما اگه نیای دیگه چاره ای نیست

چون من دیگه صبر ندارم

خسته شدم .نی نی میخام 

خدایا بهم صبر بده

کمکم کن تا از این ازمایشت سر بلند بیرون بیامniniweblog.com 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هستی شاد
25 مهر 93 17:30
انشاا.. که حاجت روا میشی بهم سربزن