در انتظار معجــــــــــزه

بوی محرم

1393/8/3 23:48
نویسنده : یه منتظر
184 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

این سومین ماه محرمه که من در انتظار توام و دست به دامن اهل بیت حسین (ع)

حتما حکمتیه که این انتظارم تموم نمیشه

تو همین وبلاگ طی دوسال قبل بارها حسین را به علی اصغر شش ماهه اش قسم داده ام اما جوابی نگرفتم یا صدایم را نشنید یا لیاقت جواب دادن نداشتم در هر صورت من راضی ام به رضایت

خدایا فقط خیلی بچه دوست دارم تو بگو چیکار کنم منم همون کارو میکنم؟

تو که میدونی و میبینی چه دل تنگی دارم 

خیلی دلم میخوادش اما هیچ کـــــــــــــاری ازم بر نمیاد جز صبر

امیدوارم این صبر به زودی تموم بشه و بتونم یروزی با تموم وجود بغلش کنم 

​خـــــــــــــدایـــــــــــا تو این آزمون دستمو ول نکن منو تنها نزار 

 
پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نسیم
11 آبان 93 11:45
سلام عززیزم اسمم نسیمه و منم مثل شمام 5 ماهه منتظر نی نی ام. ممکنه وبلاگ منو تو پیوند هاتون اضافه کنید ممنون میشم http://www.ghasedakemehr.blogfa.com/ سلام عزیزم ایشالله به برکت همین ماه که انتظارت تموم بشه به پیوندهام اضافه شدی