در انتظار معجــــــــــزه

خـــــــــدایا...

1393/10/5 20:19
نویسنده : یه منتظر
753 بازدید
اشتراک گذاری

دلم این روزها خیلی گرفته

بدترین روزام داره سپری میشه و من هیچ کاری نمیتونم بکنم

جز اینکه بشینم یه گوشه و نگاه کنم

و بی صدا در خودم بشکنم

خدایا این روزاهای سختو ازم بگیر

پس کی تموم میشه؟؟

ای ماه چهار تا فرشته فرستادی رو زمین

یکی هم که توراهه

خدایا بگو فکر این دل داغونو نمیکنی؟

نه فک کنم میخوای بیشتر اذیتم کنی

خدایا کفر نمیگم اما داری چیکار میکنی با من؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخه چی میشه یدونه سالمو صالحشو به منم بدی

 

 

به خودت قسم منم میخوام

منم دلم میخــــــــــــــــــــــواددلشکسته

چندشبه پیش یکی از اشناها بچشو بغل گرفت

دیشبم یکی دیگه دوتا بچش بغل کرد

بهم حق بده دلم بخواد حق بده حسادت کنم

به اون دوتا دادی در حالیکه من اینجا در انتظار دارم پرپر میزنم

خدایا حکمتتو لطفتو شکر

بقولی دمت گرممم

عیب نداره بسوزون دل مارو

بسوزون

اصلا هرکار میخوای بکنی بکن

فقط زودتر خلاصم کن

 

 

 

..............................................................

خدایــــــــــــــــــــــــــا میشنوی

دارم صدات میکنم

ماه هاست دارم صدات میکنم

اخه چرا نمیشنوی؟؟؟نمیبینی؟؟

مگه نمیگفتی من از رگ گردن به شما نزدیکترم پس بشنو صدای هق هق هایم را

خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا چرا جواب نمیدی؟؟

 

دلم خیلی ازت گرفته

 

 

בﻟﻢ ﮔــــــــــــﺮﻓﺘــــــــﻪ....!!!
ﺑــــــﻪ ﻗבﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺭﻭﺯﻫــــــﺎﯾﯽ ﮐﻪ..
ﺧﻨבﯾבﻡ....
ﻭ ﻫﻤـــﻪ ﺁבﻡ ﻫــــــﺎ ﺭﺍ ﺧﻨــــــــــــﺪﺍﻧﺪﻡ....
ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﺑـــــــــــﻮﺩ ﮐﻪ ﺻــــــــבﺍﯼ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾﻢ....
ﮔـــــــــﻮﺵ ﻫﻤــــــــــــﻪ ﺭﻭ ﮐــــــــﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ...
ﺍﻣــــــآ حــــآلآ..
ﺻـــــــבﺍﯼ ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ....
ﺣﺘﯽ ﺧـــﻮבﻡ ﻫــــــﻢ ﻧـــــﻤﯽ ﺷﻨــــــﻮﻡ.. ...
בﻟﻢ ﺑﺎﺭﺍטּ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ...
ﺑـــــــــﺎﺭﺍטּ....!!!
בﻟﻢ ﺩﺭﯾﺎ ...
ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ...
ﺩﺭﯾــــــــــــــــــﺎ....!!!
בﻟﻢ ... בﻝ ... ﻣﯽ ﺧـــــــــــــﻮﺍﻫﺪ ...
ﺍﻣﺎ ﻧﻪ ﻫﺮ בﻟـــــــــے....!!
عــــــشـــق تو شوخــــــے زیبایی بود که خـבاوند با قلب مــטּ کرد...!!
زیبا بود امّا شوخـــــے بود....!!
حالا......

من با این عشق چه کنم؟؟؟!؟!؟!

 

...........................................................

 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی علی
6 دی 93 12:06
راستی عزیزم علیمون در جشنواره شرکت کرده لطفا بهش رای بدید و اگه دوست داشتید با شماره های دیگه هم میشه بهش رای بدید کد علی ۸۳ ارسال به شماره ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰
مامان لیلا
7 دی 93 0:24
عزیزم به خدا توکل کن دو سال که چیزی نیس که خودتو اذیت میکنی.منم سر سجادم برات دعا میکنم. ازتنهایی چیکار کنم؟؟؟؟؟؟ خیلی تنهام خیلی