در انتظار معجــــــــــزه

امشب و من بیقرار

1393/10/7 0:09
نویسنده : یه منتظر
476 بازدید
اشتراک گذاری

اَوَلــْیـלּ بـآر نـیسـتْ کـِـﮧ گـِـریــِـْﮧ مـےْ کـُــنـَم . .؛

 

. . .{ اَمــّا اَوَلـیـלּ بآرےْ اَسـتْ } . . .

 

کـِـﮧ گـِریــِـﮧ آرامــَم نـِمـےْ کـُنــَد !!

 

 

....................................................................

 

 

چند روزیست گلو درد گرفته ام

همه میگویند

سرما خورده ای

اما هیچ کس نفهمید

بابت بغضهایی که فرو بردم

این چنینه حالم

(حالم این روزا خوب نیست برام دعا کنین خوب بشم گلو درد دارم صدام بزور در میاد)

این ماه خیلی غصه خوردم

نمیدونم ولی شاید این گلو دردم واسه همون بغضاس

چون نتونستم یه دل سیــــــــــر گریه کنم

خدایا صبرمو بیشتر کن تا از این ازمایشت

سربلند بیرون بیام

 

...................................................................

 

 

ببین فسقلی

با من و زندگیم چه کردی

که اینجوری بی تاب توام

ببین چقـــــــد جای خالیتو حس میکنم

که هرلحظه برای داشتنت

اینجوری اشک میریزم

وبی قرارم

دلت برای من نمیسوزه؟؟

دکتر گفته بهم باید لاغر بشم

فقط 5 کیلو اضافه دارم

نمیدونم یعنی میشه امیدوار بود؟!؟!؟

خدایا راضیم به رضایت

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامانی علی
7 دی 93 0:24
سلام عزیزم ممنون که جوابم رو دادی تاییدش نکردم گفتم شاید دوست نداشته باشی اما بازم خدارو شکر که عشقت باهاته خداجای حق نشسته امیدتو از دست نده وبازم صبر کن
مامان حديث
7 دی 93 0:27
ان شاا... به اميد خدا به آرزوي دلتون ميرسين
مامان حديث
7 دی 93 0:27
سلام خاله جووووووووون من حديثم ميشه بهم تو جشنواره ي ني ني وبلاگ راي بدين؟ يه دنياممنون ميشم كد65 رو به1000891010 پيامك كنين اگه ميشه به آشناهاتونم بگين به مام سري بزنين منتظريم
غزاله
7 دی 93 0:54
ی روز خوب میاد برای من و تو....کافیه صبور باشیم... ایشالله
مامان پارسا
7 دی 93 10:40
سلام دوست عزیز، چقدر غمگینی، من مطمئنم که همین روزها جوانه ای در وجودت شکل خواهد گرفت و تو را به زیبا ترین حس دنیا یعنی مادر شدن میهمان خواهد کرد. توکلت به خدا باشه. یه خواهشی ازتون دارم پسرم پارسا بعد از یک غیبت نسبتا طولانی به نی نی وبلاگ برگشته و تو جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 81 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.