در انتظار معجــــــــــزه

تو....من...ما...

1393/10/13 0:47
نویسنده : یه منتظر
584 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

یوقتایی هست که ادم همه چی داره

همه کسو داره

اما...

به چشمش نمیاد و همیشه به دنبال اون چیزیه که نداره

و هیچوقت فکر نمیکنه به اینکه

شاید

شاید اگر اون چیز باشه شاید بقیه چیزهارو از دست بده

هرچی فکر میکنم من

همه چیز دارم

همسرم.مادرم.پدرم.برادرم

 

الان زیبایی هایی رو میبینم که شاید تا قبل نمیدیدم

 

مهمتر از همه چیز من همسر خوبمو دارم که همیشه کنارمه

و خونوادم که همیشه حامی  من بودن تو همه ی مراحل زندگی

واینها جای خالیه اون فسقلیو برام پر میکنه

باید تموم وقتایی که صرف نبود همین جوجه که نیستو کردم

جبران کنم برای شریکم

برای خونوادم

این روزها داره با سرعت میگزره

هرچند سخته فکر نکردن بهش

اینکه  قبول کنم که شاید هیچوقت نباشه

این فکر اذیتم میکنه اما

خدایا

برای داشته هایت شکر

بیخیال حرف مردم و بقیه

این چیزیه که خواسته ی توعه نه ما پس تا توهستی نگران هیچ چیزی نیستم

خدایا دستمونو رها نکن و هیچوقت تنهامون نزار

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی علی
13 دی 93 1:15
سلام خانومی.ممنون که خبر دادی. راستی نمیخوای فضای وبلاگت رو یکم شادش کنی که هروقت نی نیت اومد و زیر سایه تون بزرگ شد خواست وبلاگش رو ببینه شادشه؟اینجوری که دلش میگیره ها
نسیم
13 دی 93 12:45
عزززیزم. خیلی خوشحالم که به این فکر رسیدی. واقعا هم همینه