در انتظار معجــــــــــزه

سهم من

1394/2/29 14:56
نویسنده : یه منتظر
665 بازدید
اشتراک گذاری

برای تو می نویسم...


سهم من که نیستی،،


سهم قصه های من بمان..!


سهم فکر من...

 

سهم من که،نیستی..!!


سهم من که،نمی شوی..!


لااقل


سهم دفترم..


سهم واژه های من..


سهم سطرهای


" خسته ام " بمان..


میدانی...


دلبسته شدن به کسی که،متعلق به من نمیشود یعنی...


"" مرگ تدریجی""

 

 

...................................................

 

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺩﺭﻭﻏــﮑﯽ ﭼﺮﺍ…؟

 

ﺧــــﻮﺏ ﻧﯿﺴﺘـــــﻢ…

 

ﻣﺜﻞ ﻗﺮﺻـــﯽ ﮐﻪ ﻧﯿﻢ ﺷﺐ،ﺑﺪﻭﻥ ﺁﺏ ﮔﯿـــﺮﻣﯽﮐﻨﺪ…

 

ﮔﯿﺮ ﮐﺮﺩﻩﺍﻡ ﺩﺭﮔﻠﻮﯼ ﺯﻧﺪﮔـــــﯽ!

 

ﮐﺎﺵ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻢ ﺭﺍﺣـــﺖﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢ,,,

 

ﭼﯿﺰﯼ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﺍﺯ ﺩﻟﺘﻨــــﮕﯽ,,,

 

ﻣﯿﺎﻥ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺍﺗﺎﻕ ﻣﺠﺎﺯﯼ!

 

ﻓﻘﻂ ﻣﯽﮔﻮﯾﻢ ﺩﻟﺘﻨﮕـــﻢ!!

 

ﺍﯾﻦﺳﮑــــــﻮﺕ ﺭﺍﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ,,,

 

ﻻﻝ ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍﺗﺮﺟﯿـﺢ ﻣـــﯿﺪﻫﻢ

 

ﻭﻗﺘﯽ؛ ﮐﺴـــﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﻋﻤﻖ ﺩﺭﺩ ﭘﻨــﻬﺎﻥ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺣﺮﻓﻬﺎﯾﻢ ﺭﺍ

 

ﺣــــﺲ

 

 

ﮐﻨﺪ...❥

 

 

................................................................

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

♥ مه آ سا ♥
19 خرداد 94 0:20
____________$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ سلام دوست خـــــــوبم ایشاالله همیشه شاد و سلامت باشی براتون آرزوی موفقیت دارم لطفا به وبلاگ خواهرم برید و لطفا یه نظر براش بدید اینم آدرسش baby-mami-dadi.niniweblog.com
مامان مبینا
20 خرداد 94 17:09
دوستم سلاااااااااااااااااااااااااام وبت عااااااااااااااااااالی ایشالله زودی مامان شی عزیزم سلام مرسی دوستم ایشالله