در انتظار معجــــــــــزه

من بی من

1394/3/21 13:27
نویسنده : یه منتظر
575 بازدید
اشتراک گذاری

در خــیــالــم

 

بــا خــیــالــت

 

بــی خیــال

 

عــالــمــم

 

 

...............................................

 

 

بر سنگ قبر من بنويسيد

 

 

 

خسته بود اهل زمين نبود نمازش شكسته بود

 

 


بر سنگ قبر من بنويسيد

 

 

شيشه بود تنها از اين نظر كه سراپا شكسته بود

 

 


بر سنگ قبر من بنويسيد

 

 

پاك بود چشمان او كه دائماً از اشك شسته بود

 

 

بر سنگ قبر من بنويسيد

 

 

اين درخت عمري براي هر تبر و تيشه دسته بود



بر سنگ قبر من بنويسيد

 

 

كل عمر پشت دري كه باز نمي شد نشسته بود

 

..................................................

 

 

بعضی چیز ها رو "باید" بنویسم

 

نه برای اینکه همه "بخونن" و بگن "عالیه"
 
 
برای اینکه "خفه نشم"
 
 
همین ...!!
 
 
 
.......................................
 
 

 

این روزها دلم اصرار دارد

 

فریاد بزند؛

 


اما . . .

 


من جلوی دهانش را می گیرم،

 


وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد!!!

 


این روزها من . . .

 


خدای سکوت شده ام؛

 


خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا،

 


خط خطی نشود

 

 

...............................................

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

nasim
8 تیر 94 9:39
سلام متاسفانه وبلاگ من تو بلاگفا از بین رفته!!! با مشقت زیاد تونستم بیشتر خاطراتم رو از طریق سایت هایی که بک آپ میگیرن برگردونم. خوشحال میشم تو وبلاگ جدید هم همراهم باشین. دلم واستون خیلی تنگ شده. آدرس جدیدم :http://ghasedakemehr.blogsky.com/ دوستدارتون: نسیم