در انتظار معجــــــــــزه

غم زندگی

1395/12/24 14:59
نویسنده : یه منتظر
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلیه من

من اومدم بعد از مدتها نبودن

فک نکنی فراموشت کردما نه اصلا ..همیشه هم بیادت بودمو هستم

فقط تو این مدت که نبودم خیلی اتفاقها برام افتاد

یمدت مریض بودم و تحت نظر پزشک تا تونستم خودمو جمع کنم و ازاون حال تا حدودی نجات پیدا کنم..

ولی خب دیگه هستم تابرات بنویسم بازم

ولی دیگه پیگیر نشدم برات..دیگه ناامیدوخسته شدم و دست کشیدم ازت..الان که فک میکنم میگم شاید نبودنت واقعا حکمتی بوده

ناراحت نشی جوجه ی من ولی دیگه ارزوی بودنتو ندارم

دیگه نمیخام تلاشی برای بودنت بکنم

ولی میخام که برات بنویسم تو توی دلمی واسه همیشه و من همینجا باهات حرف میزنم باتو توی دلم

تا اروم بشه دلم و از این ذهن اشفته ازاد بشم

بازم داره عید میادو دل من گرفته

نه بخاطر نبودنت بخاطر زندگی اشفته ای که برام درست شد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)