در انتظار معجــــــــــزه

سلام نفس من...

1391/9/8 9:13
نویسنده : یه منتظر
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عژیژم خوبی؟؟؟niniweblog.com

ای جان دلم گریه نکن مامانی دلش ریش میشه

عزیزم خدا کنه این ماه تو دلم باشی اخه یه اتفاقایی افتاده تو دلم خدا کنه باشی و حسم اشتباه نکنه خدا کنه خدا ناامیدم نکنه عزیزم خیلی خوشحالم اما خدا کنه این خوشحالی تبدیل به  نارا حتی نشهniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

رب هب لی من الصالحین 

خدایا به من فرزندی صالح و شایسته عطا کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

علی خوشتیپ
8 آذر 91 9:18
سلام خاله جون.عزاداریهاتون قبول .من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 میشه به من رای بدید.تا پنجشنبه وقت هست
ممنونم



سلام عزیزم باشه چشم گلم واسه منم دعا کن تا سال بعد عکس نی نی مو بذارم
بووس