در انتظار معجــــــــــزه

سلام ...

1391/9/11 8:14
نویسنده : یه منتظر
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان ببخشید که نتونستم بیام پیشت اخه من دوروز پیش روضه داشتم واسه امام حسین جات خالی همه بودن مامانی عجب حلوایی پخت دستش درد نکنه ولی یادم رفت عکسشو بذارم خیلی تزیینش خشگل شده بود 

خلاصه مهمونامون اومدن و رفتن من و بابایی هم که به یکی از خونه اقوام دعوت شده بودیم رفتیم و شب دیر وقت اومدیم فردا صبحشم من کلی کارداشتم که بابایی کمکم کرد و زودی تموم شد و شب رفتیم خونی مادرجونی 

این خلاصه وظایفم بودم عزیزم ببخشی نشد بیام

خوبی گلم؟؟؟/دلم برات تنگ شده میدونی دیروز با/بابایی برات یه لباس خشگل دیدم میخوام یواشکی بخرم به بابایی نگی میخوام هروقت تو اومدی تو دلم بهش هدیه بدم بووووووووس

دوستت دارم گلم توروخدا زودتر بیا دیگه مامانی طاقتش تموم شده گلم زودتر بیاقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)