در انتظار معجــــــــــزه

عزیز دلم..

1391/9/12 12:10
نویسنده : یه منتظر
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم خوبی؟؟؟متاسفانه این ماهم نیومدی ناراحت

ولی اشکال نداره عزیزم این ماه میخوام کارایی بکنم که دیگه مطمئنم میای تو دلم عزیزمی

بابایی هم خوبه سرما خورده یکم خوابیده منم خوبم عزیزم

راستی کوچولوی من امروز برات لباس خریدم اخه میدونی داشتم از جلو مغازه رد میشدم دیدم دلم اب افتاد گفتم برات بگیرم عکساشو میذارم برات قول میدم عزیزم

وای نمیدونی توی اون مغازه چه چیزای نازی داشت با خودم گفتم کاش بودی تا کلی برات لباس ووسیله های ناز بگیرم عشقم

خواهش میکنم زودتر بیا از خدا بخواه زودتر بیارت تو دلم

بابایی هم خیلی دوست داره تو زودتر بیای گلم همش چشم انتظارته اما زیاد به من نمیگه تا من ناراحت بشم ولی تو دلش میدونم منتظرته

دیشب مادرجون و باباجون اومده بودن اینجا جات خالی خیلی خوش گذشت

امشبم قراره بریم خونه اون باباجوون یعنی بابای باباییت البته خونشون بالای خونه ماست نزدیکن ولی قراره مادرجونو باباجونشونم بیاین

جات حسابی خالیه کاش زودتر بیای این لباسای خشگلو تنت کنم

عزیزم دلم برات یه ذره شده 

خدایا تورو به خداییت تورو به این ماه عزیز تورو به اون طوافی که کردیمت و تورو اون نمازی که روبروی کعبت خوندم این ماه یعنی اذر ناامیدم نکن دامنمو سبز کن خواهش میکنم خدایا قسمت دادم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان طاها
12 آذر 91 12:39
درود بر ماما شبنم مامان اینده
چقد عجله داری شما تقریبا تو بعضی ها یه سالی طول میکشه واسه نینی دار شدن
انشا.. شما هم قاطی مامانا میشی و نینی تون حسابی شلوغی میکنه شما رو هم کلافه


سلام عزیزم ممنونم ایشالله خب یسری مسائل هست که ادمو وادار میکنه تا عجله کنی گلم
ایشالله تا سال بعد عکس نی نی مو اینجا ببینین
مریم
13 آذر 91 12:25
سلام عزیزم

انشالله هر چی مصلحت هست همون برات رقم بخوره و اگر مصلحت باشه خدا بهت دو قلو بده

از نی نی سایت وبلاگت رو دیدم .

موفق باشی عزیزم . من هم در استانه ازدواجم برام دعا کن .

سلام گلم ممنونم ایشالله خدا قسمت همه کنه این نی نیه شیطونو
ایشالله ازدواجت بخوبی و خوشی بگذره اصلا نگران نباش اونشبم زود تموم میشه.بازم بهم سر بزن