در انتظار معجــــــــــزه

سلام جیگر طلا...

1391/9/14 9:38
نویسنده : یه منتظر
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبی خشگلم ؟  niniweblog.com

امروز قراره با مادرجونی برم بازار

راستی برات دوباره لباس خشگل خریدم بابایی دید خیلی ذوق کرد و خوشش اومد هی بغل میکرد کی میشه بیای و بری تو این لباسا اخه بچه دل مارو اب کردیمنتظر

راستی قراره شب یلدا همه بیان خونه ما پیش من و بابایی حتما عکسارو برات میذارم گلم

عکس این لباساتم برات میذارم قول میدم

9 دی تولده بابایی دوست داشتم تا اون موقع میومدی و خبر اومدنه تورو تو دلم به بابایی هدیه میدادم اما نمیشه

ولی کاش میشد عزیزم تا اون موقع بیای بابایی رو خوشحال کنم عشق مامان و بابا

دوستت دارم

عزیزم من دیگه باید برم الان مادرجونی میاد تو خیابون منتظرم میمونه

مواظب خودت باش 

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خواهر فرنازجان
14 آذر 91 10:22
سلام انشاله خدا به زودی گل پسری یا گل دختری بهتون بده
راستی فرناز خاتون توی مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگه زحمتتون نیست بهش رای بدید.پیشاپیش از شما تشکر می کنیم
این آدرسسلام عزیزم فرناز خاتون توی مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده
این آدرسhttp://ninimod.niniweblog.com/post20.php
و اینم کد عکسها: 0019.
دو بار هم می تونید رای بدید. فقط اطلاع بدید که فرناز خاتون ازتون تشکر کنه.
راستی تا پنج شنبه مهلت دارید


سلام ممنون عزیزم
باشه چشم حتما