در انتظار معجــــــــــزه

من اومدممممممممممممم

1391/9/14 16:34
نویسنده : یه منتظر
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم من اومدم خوبی آآآآآآخیش خسته شدم اگه بدونی مامانی چه چیزایی خریده تا با.بابایی بخوره تا تو زودتر بیای((گردو، بادام،شیر.......) میخوام بدم بابایی بخوره قوی بشه 

عکس لباساتو دیدی گلم؟؟؟اما خب چون نمیدونم دختری یا پسر همه جوره برات میخرم ببخش کیفیتش خیلی پایینه قول نیدن با دوربین بگیرم و بذارم

اینم لباسارو از مکه برات خریدم:


 


این دوتا لباسو برات به خونه خدا من بابایی طواف دادیم که روز بدنیا اومدنت تنت کنیم

 

 

 

این دوتا رو هم بابایی خودش از مکه برات خرید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نیکی ناز
14 آذر 91 20:13
گلم برات میل زدم در مورد استیکر هایی که خاستی گفتم شاید نرسیده برات کامنت گذاشتم .عزیزم اگه استیکر ها رو میخای لطفا برام ادرس دقیق .کد پستی و نام گیرتده وشماره تماس ایمیل کن فردا برات ارسال کنم. لطفا بهم خبر بده ممنونم

امیدوارم نی نیت به سلامتی بیاد بغلت من هم براش یه کادو ناقابل میفرستم .


سلام ایمیلت رسید ممنون عزیزم فقط قیمتش شد 9500؟؟؟
مامی کتی
15 آذر 91 14:07
سلام عزیزم . من براتون طراحی می کنم اما بگین که نی نی تون به سلامتی دخملی یا پسملی ؟
آدرس ایمیل هم بدین تا بتونم فایل رو براتون بفرستم
راسنی اگه ماه تولد نی نی رو هم می ذونی برام میل کن / مرسی



سلام عزیزم من اصلا نی نی ندارم که بدونم دختره یا پسر و کی بدنیا میاد هنوز خدا بهم نداده.....
واسه دله خودم میخوام
نیکی ناز
15 آذر 91 18:31
عزیزم برات میل زدم لطفا چک کن لطفا ممنون برام میل بزن مرسی


سلام باشه چشم حتما ممنونتم
مامی کتی
17 آذر 91 14:26
عزیزم من برات طراحی می کنم فقط آدرس میلتو برام بذار مرسی


سلام ممنون عزیزم فقط خیلی بزرگ نباشه لطف کن قیمتشم بذار ممنون
ایمیلم:shabnam_naze@yahoo.com
مامی کتی
18 آذر 91 16:00
سلام عزیزم . من براتون یه دونه تقویم طراحی کردم آدرس ایمیل تون رو بدین با طرح اولیه رو براتون بفرستم و اگه خواسنین تغییری بدین اعمال کنم براتون / مرسی


سلام ادرسو براتون فرستادم ممنون عزیزم
مامی کتی
21 آذر 91 8:09
سلام براتون فرستادم لطفا میل خودتون رو چک کنید مرسی


سلام ممنون عزیزم
دریا
25 مرداد 92 22:41
سلام عزیزم
خوبی کم پیدایی خانومی
چه لباس های نازی
انشالله هر چه زودتر صاحبش میاد و مهمون دلت میشه


سلام عزیزم ممنون
ایشالله نصیب همه منتظرا بشه
مامان خانومی
28 مرداد 92 12:31
سلام عزیزم خوبی؟ توی دستام یه فانوسه یه کاسه اومدم تا بیای برای اجابت شدن دعام دعاهاتو بندازی درون کاسه و با دعای خیرت راهیم کنی دوست داشتی بیا وبم چون من ادرس دوباره ندارم.دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم تا برای هم چاره گشایی کنیم تو روزای سختی خانومی ادرس وبمو حذف کن من یه وب دیگه زدم من نانا و نینی جون هستم بدو بیا