در انتظار معجــــــــــزه

عکس لباسات..

1391/9/14 15:07
نویسنده : یه منتظر
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم خوبی من هنوز نرفتم بازار با مادرجونی براش کاری پیش اومد گفت دیر تر میریم منم گفتم تو این فرصت عکس لباساتو بذارم ببخش اگه بد شده گلم چون با وب کم گرفتم زیاد خوب نشده

اینارو من روزی که رفته بودم دانشگامون از راه برگشت گرفتم برات:

       

 

دوستای خوبم بقیه لباسارو در ادامه مطلب ببینین...

                   

 

                       

 

                          

 

        

 

خوشت اومد گلم؟؟

بووووووس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فاگلی
14 آذر 91 18:18
شادی جونم چقد لباسای نی نیت قشنگن میدونی من اصلا تو فکر اینکه از حالا واسه نی نی لباس بخرم نبودم....ولی ازین به بعد حتما اینکارو میکنم بهش که فکر میکنم امیدوارتر میشم


سلام گلی جوووووونم نظر لطفته عزیزم ایشالله نی نی زودتر بیاد بغلت گلم
رقیه23
1 دی 91 16:25
ایشالا زودی نی نی میاد تو دلت منم فقط یه پاپوش خریدم


سلام ممنون عزیزم ایشالله نی نی تو دل خودتم بیاد