در انتظار معجــــــــــزه

سلام دلبرکم

1391/9/26 13:19
نویسنده : یه منتظر
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبرکم خوبی؟مامان و بابا هم خوبن عزیزم نگران نباش ما نگرانه تواییم عزیزم اخه کی میخوای بیای دله مارو شاد کنی تو.....

امیدوارم و مطمئنم این ماه میای مطمئنم عزیزم خدایا این ماه مارو ناامید نکن

عزیزم من میرم واسه بابایی ناهار درست کنم اگه توام زودتر بیای از اون خوش مزه هاش برات درست میکنم

راستی صبح رفتم دانشگاه کار داشتم از اون راه داشتم میومدم خونه واسه بابایی کلاه و دستکش گرفتم 

غصه نخور عزیزم برای توام میگیرم یواش یواش شما بیا بقیه اش با من و بابایی

بوووووووووووووووس

بابایی الان دندون پزشکی رفته خیلی دندونش درد میکرد مسواکم میزنه هااا اما خب دندونه دیگه 

ایشالله تو بیای دندون در بیاری برات جشن میگیرم با.بابایی اااااااااخ جون نی نی خودمونی فقط

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان یلدا و سروش
27 آذر 91 12:30
سلام عزیزم تو نی نی سایت وبت رو دیدم با تبادل لینک موافقین دیگه


سلام اره عزیزم مشکلی نیست منم لینکتون میکنم