در انتظار معجــــــــــزه

کاش بودی....

1391/10/5 15:04
نویسنده : یه منتظر
182 بازدید
اشتراک گذاری
سرمیزشام یادت که می افتم،بغض میکنم اشک درچشمانم حلقه میزندوهمه باتعجب نگاهم میکنند...لبخندی میزنم     ومیگویم:چقدرداغ بود!?  
نی نی زودتر بیا نذار اشکم در بیاد
خدایا چی میشه قسمت منم یکی از این نی نی های خوشگل کنی؟؟؟

عزیزم 4 روز دیگه تولده باباییه و امید داشتم اومده باشی تا بودنت رو بهش تقدیم کنم اما میدونم بازم نمیای این ماه
خیلی ناراحت میشم میبینم نیستی اما وقتی به اونایی فکر میکنم که اصلا نی نی ندارن یکم امیدوار میشم
اما خدایا از ته دل ازت میخوام و دعا میکنم اول همه اونایی که منتظرن بعدش من همه مامان بشیم
اخه مگه ادم چندبار بدنیا میاد که این ارزورو با خودش به گور ببره؟؟؟
خدا جونم تورو به این ماه عزیز قسمت میدم دستمو رد نکن
نی نی کوچولوی من امیدوارم این ماه بیای مامانو اذیت نکن بیا  گلم بیا نفسم بیا خونمونو گرمتر کن
عشقمون بیا عززیم بیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نازنین رقیه
5 دی 91 16:29
عزیزم انتظار خیلی سخته-باز شما4ماهه-من یک ساله و دوماهه-ایشالله خدا هر چه زودتر حاجت روامون کنه


سلام عزیزم الان 7 ماهه منتظرم هر روز هم امیدم بیشتر میشه چون خدارو دارم امیدوار باش گلم