در انتظار معجــــــــــزه

خبر خبر

1391/10/8 11:49
نویسنده : یه منتظر
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی کوچولوی من؟؟؟/

ببخشید عزیزم که بهت سد نزدم اخه لپ تاپمون خراب شده و الان هم لپ تاپه عمو احمد دستمه

اومدم برات بنویسم فکر نکنی بی معرفته مامانت

دیش خونه دایی بزرگم دعوت بودیم من و بابایی و مادرجون و دایی شایان و و اقاجون و و دایی مهدی و زندایی جون 

جات خیلی خالی بود عشقم 

میدونی عزیزم زندایی جون اسمش طیبه است و پرستاره و از من و بابایی 1 ماه دیرتر عروسی کردن و باردار شد زودتر از من عزیزم دیدی نی نی دایی جون زودتر از تو اومد اما عمرشون کم بود 

زندایی جون وقتی رفت سونوگرافی تا قلبشونو بشنوه دید صدایی ندارن و دکتر گفت که متاسفانه مرده

وقتی زندایی جونو عمل کردن تا درش بیارن دیدن نی نی دوقلو بوده بیچاره زندایی دلش خیلی گرفت و ناراحت شد ایشالله خدا بهش دوباره نی نی بده اونم دوقلو خیلی ناراحت شدیم دیشب هم همش ناراحت بود

عزیزم تو خواستی بیای اینجوری نیا بیا و تا اخر برامون بمون عشقم من طاقتشو ندارم

عزیزم بیا دیگه عزیزم منو اینقدر چشم براه نذار

خدایا من ازت یه نی نی سالم میخوام که سالم بیاد تو دلم و اینجوری زود ازم نگیرش ازت خواهش میکنم خدا جووووونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نانا و نینی جون
8 دی 91 12:05
لینکت کردما پس لینک من کووووووووووووووووو
نانا و نینی جون
9 دی 91 18:57
خانومی لینکت کردما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلان چشم عزیزم